De ziua ei, Ioana Maria Moldovan a pescuit păstrăv

De: Mioara Tronaru / 16.08.2011, 13:57
Ioana Maria Moldovan a avut parte de o vacanţă pe meleaguri româneşti, în care a bifat destinaţii precum Transfăgăraşanul, cascada şi lacul Bâlea, barajul Vidraru, mănăstirea Curtea de Argeş, Stâna de Vale cu renumitul ei izvor, peşterile Scărişoara, Urşilor, Meziad, mănăstirea Ramet.

Vedeta Acasă TV Ioana Maria Moldovan a avut parte de o vacanţă de vis. „Unele dintre locuri le-am revăzut după mulţi ani, în altele am călcat pentru prima dată. Nu a fost o vacanţă planificată, ci pur şi simplu ne-am hotărât, de pe o zi pe alta, să ajungem în munţii Apuseni şi Făgăraş. Nu regret deloc alegerea făcută pe ultima sută de metri, căci ne-am întors cu multe amintiri minunate, mii de poze, am admirat în cei 1800 de km străbătuţi cu maşina peisaje frumoase, parcă pictate şi am ajuns în locuri desprinse de realitate”, mărturiseşte vedeta Acasă TV.
În vacanţă, Ioana Maria Moldovan şi-a serbat şi ziua de naştere „Mi-a plăcut surpriza pe care mi-au făcut-o cei dragi. Mi-au spus că mergem să mâncăm nişte pastravi şi când am ajuns acolo, mă aşteptau undiţele pregătite. Am stat pe loc toată ziua, dar, din păcate, de data asta nu am prins niciun păstrăv. Totuşi mi-am făcut poză cu cei prinşi de tata şi Marian, aşa, ca amintire…”, spune Ioana.
De azi, Ioana Maria Moldovan se întoarce, cu bateriile încărcate, în studio, alături de colegul ei, Dan Cruceru, la „Poveştiri adevărate”.