Despre branding si rebranding la PRint 2 (Poze)

Apropo.ro / 07.03.2011, 18:13
Cea de-a doua editie a PRint, evenimentului organizat de PRIME Romania, a avut loc vineri si sambata, la Orange Concept Store, respectiv Absintheria Sixtina.

Printre
evenimentele organizate de PRIME Romania,
Asociatia
Studentilor la Relatii Publice si Comunicare, isi contureaza deja
traditia si PRint, a carui a doua editie s-a desfasurat la
sfarsitul saptamanii trecute.

Propunandu-si ca, odata cu fiecare noua editie, sa aduca
un plus de informatii studentilor
interesati de segmente
din aria extinsa a impactului imaginii in comunicare, PRint a
constat, de aceasta data, intr-o conferinta si un workshop ce s-au
concentrat pe exercitiul de rebranding al berii Stejar
Strong
, si pe suportul vizual de care a beneficiat
campania


De la Stejar la Stejar
Strong

Conferinta, ce a avut loc vineri, 4 martie
2011
, in Orange concept store, i-a avut ca speakeri pe
Razvan Capanescu (Creative Director Publicis) si pe Laura Andrei
(Brand Manager Ursus Breweries).

Discursurile celor doi au reusit sa redea procesul de elaborare
a campaniei vizuale din perspectiva agentiei de publicitate, si
impactul acesteia din perspectiva clientului.

Astfel, participantilor li s-a explicat in
detaliu
ce a stat in spatele deciziilor ambelor parti,
enumerandu-se, insa, si cateva notiuni teoretice ce pot fi
considerate retete in baza carora se poate crea un design de
succes.


Participantii au notat
constiincios

Workshop-ul s-a desfasurat sambata, 5 martie
2011,
in Absintheria Sixtina, si a avut-o ca trainer pe
Laura Andrei, care a prezentat cinci printuri reusite si a analizat
elementele compozitionale facand o paralela intre acestea si cele
ale brandului Stejar Strong.

In plus, au fost alesi din randul celor mai activi participanti,
trei castigatori, care, multumita partenerului IQAds
Kadett,
vor avea posibilitatea sa se inscrie gratuit
intr-unul dintre programele sale.


Laura Andrei

„Sfarsitul acestei editii speram sa reprezinte inceputul
unei noi si lungi traditii in PRIME
. Ne dorim ca PRint sa
devina, incepand chiar cu aceasta editie, inca un instrument
indispensabil in cunoasterea industriei in care studentii la
comunicare vor pasi in curand, in calitate de profesionisti.”,
declara Marian Comanita, coordonatorul evenimentului.

Pentru mai multe informatii, fotografii, orice
alte detalii, se poate vizita blogul evenimentului, printeazama.wordpress.com.

PRint 2 a fost organizat de Departamentul de
Comunicare Externa al PRIME Romania,
singura asociatie a studentilor la comunicare si relatii publice
din Romania.