Discovery Communications a preluat Eurosport International

De: Mioara Tronaru / 02.06.2014, 13:37
Discovery Communications a preluat Eurosport International
Discovery Communications anunţă finalizarea preluării pachetului majoritar de acţiuni al Eurosport International, cel mai mare grup media de sport din Europa. Discovery şi-a mărit participaţia în cadrul Eurosport de la 20% la 51%, devenind astfel acţionar majoritar, ca parte a unui parteneriat strategic cu TF1 Group, care a început în decembrie 2012.

Discovery a fost una dintre primele companii media din SUA care a început în 1989 distribuirea canalelor sale de televiziune în Europa, investind timp de 25 de ani în dezvoltare reţelei la nivel internaţional. Adăugând în portofoliu cele şase noi televiziuni (Eurosport, Eurosport HD, Eurosport 2, Eurosport 2 HD, Eurosport Asia-Pacific şi Eurosportnews), Discovery Communications operează în prezent peste 210 canale, ajungând în total la 2,7 miliarde de abonaţi la nivel mondial.

„Astăzi este o zi extraordinară pentru Discovery Communications, ca lider mondial pe segmentul canalelor TV cu plată. Preluarea Eurosport va contribui în mod strategic la creşterea cotei noastre de piaţă, consolidând relaţiile cu clienţii de publicitate şi cu partenerii de distribuţie şi oferind conţinut “must-have” telespectatorilor din întreaga lume. Combinând programele Eurosport atât de apreciate, puterea brandului Discovery la nivel mondial şi expertiza la nivel local, vom continua să fructificăm potenţialul pieţei de televiziune cu plată la nivel internaţional, generând profit pe termen lung pentru acţionarii noştri”, a declarat David Zaslav, Preşedinte şi CEO Discovery Communications.

Discovery Communications a anunţat că intenţionează să ia decizii strategice pe termen lung şi să facă investiţii specifice pentru a consolida şi extinde oferta de programe şi servicii Eurosport, maximizând astfel audienţa şi acoperirea Eurosport. Ca parte a acestui efort, Discovery va colabora cu managementul şi angajaţii Eurosport în vederea dezvoltării unui plan de afaceri pe termen lung, care să optimizeze canalele Eurosport, care acum fac parte din reţeaua globală de canale Discovery.