Ediția de duminică „Survivor România” a fost lider absolut de audiență

De: Ana Obretin / 07.03.2022, 12:50
Ediția de duminică

Ediția de duminică seară a emisiunii „Survivor România” a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 19.58 – 23.30.

Astfel, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 9,7 puncte de rating și 24,2% cotă de piață, față de locul 2, care avea 6,4 puncte de audiență și 16% share. De-a lungul difuzării, aproape 1,8 milioane de români au urmărit aventurile concurenților, iar, în minutul de aur, la ora 22.01, aproape 2,5 milioane de telespectatori au ales să fie cu ochii pe „Survivor România”, potrivit unui comunicat remis Apropo de Pro TV.

Duminică seară, cele două triburi au ajuns la proba de recompensă, unde au avut parte de o mare surpriză – echipa câștigătoare putea merge la restaurant pentru a mânca pizza! Mânați de acest gând, Războinicii au început extrem de puternic și au condus cu un scor categoric până a început revenirea Faimoșilor. În ciuda faptului că au reușit să egaleze, Faimoșii au pierdut încă o dată, așa că Războinicii s-au bucurat de o masă copioasă.

Seara s-a încheiat cu un Consiliu de Exil care a adus noi discuții aprinse în cele două tabere. Concurenții care au putut face nominalizările au fost, iar, TJ Miles și Ionuț Popa, aceștia reușind să-și păstreze cel mai rapid timp. ”O persoană care mai are de învățat să fie cu ochii și cu urechile deschise mult mai mult. Aș vrea să-l trimit în Exil să se gândească la chestiile astea”, a spus TJ înainte de a decide că Marian Drăgulescu va fi Faimosul care pleacă în Exil. De cealaltă parte, Ionuț l-a trimis pe Relu Pănescu: ”Mă gândesc strategic, social și sportiv. Toate trei le am..”

Emisiunea va continua luni seară, de la ora 20.30. Zanni, câștigătorul sezonului trecut, aduce și de data aceasta „Survivor: Extrashow!”, după încheierea emisiunii. Show-ul poate fi urmărit în avans pe VOYO.

CITEȘTE ȘI: PRO TV anunță că show-ul „Vocea României” revine

Foto: Pro TV