Serviciul de încasare a facturilor telefonice emise de Connex este disponibil, începînd din aceasta saptamîna, la Banca Țiriac.
Cu ajutorul noului serviciu, clienții bancii, titulari de cont, pot plati facturile Connex fie prin depunerea unui ordin de plata la banca, fie prin intermediul cardurilor, la ATM-urile bancii. Plata facturii Connex în rețeaua de unitați și bancomate ale Bancii Țiriac se face fara costuri suplimentare pentru abonații operatorului de telefonie mobila.
„Pe lînga acordurile încheiate, sîntem în negocieri și cu alți furnizori de utilitați, atît în București, cît și în tara. Intenționam ca pîna la sfîrșitul anului sa extindem acest serviciu cel puțin la nivelul a înca trei furnizori reprezentativi și, de asemenea, sa începem colaborarea cu administrațiile locale”, a declarat Catalin Pîrvu, vicepreședinte al Bancii Țiriac.
Banca Țiriac încaseaza, de asemenea, și facturile în numerar la ghișeele sale, pentru toți abonații Connex, chiar daca aceștia nu sînt clienții bancii. Preluarea datelor necesare efectuarii plații se face automat, prin scanarea codului de bare de pe factura. Abonații Connex pot afla datele necesare, în cazul în care nu dețin factura, la numarul telefonic *222.
Mediafax Business/ IT