Frumuseţe pe muchie de cuţit – Întîlnire fericită cu oglinda

Apropo.ro / 19.10.2009, 00:00
Frumuseţe pe muchie de cuţit - Întîlnire fericită cu oglinda
Cînd m-am văzut în oglindă, m-am blocat!”. Aceasta a fost mărtu­risirea Gabrielei Tătaru atunci cînd a văzut rezultatele interven­ţiilor la care a fost supusă.

Îmbrăcată într-o superbă rochie roşie, femeia a smuls aplauzele
şi lacrimile de bucurie ale celor prezenţi, dar, mai ales, a putut
citi mulţumire în ochii fiului său, cel care de altfel a şi
înscris-o la această emisiune. „Mama e incredibilă, e cu mulţi,
mulţi ani mai tînără şi am văzut-o mult mai relaxată decît
înainte”, a mărturisit acesta.

Timeea Pfau (foto) s-a crezut
întotdeauna mai prejos decît familia ei, se simţea inferioară
soţului şi suferea pentru că nu era o femeie împlinită. Dacă pînă
acum nu îi plăcea deloc să facă poze, considerînd că este prea
urîtă, la „Frumuseţe pe muchie de cuţit” femeia s-a aflat în lumina
reflec­toarelor şi a strălucit ca o adevărată divă. După schimbări
importante, Timeea a avut parte de o surpriză din partea echipei
emisiu­nii de la PRO TV: o şedinţă foto în toată re­gu­la, cu un
fotograf profe­sio­nist, la care ea a fost centrul atenţiei.

Aproape 2 milioane
de telespectatori

Marţi seara, cei mai mulţi tele­spectatori au ales să urmă­rească
transformările spectacu­loase şi poveştile emoţionante de la
„Frumuseţe pe muchie de cuţit”.

Emisiunea difuzată la PRO TV a fost lider absolut de audienţă şi a
reuşit să atragă în faţa micilor ecrane aproape 2 milioane de
telespectatori în minutul de aur al show-ului (22.13), atunci cînd
PRO TV înregistra pe publicul comercial 11,2 puncte de rating şi
31,5 procente din cota de piaţă.

„Frumuseţe pe muchie de cuţit” a fost, conform datelor furni­zate
de GFK România pe 14 octombrie, lider de audienţă pe tot parcursul
difuzării emisiunii (20.41-22.14).

Astfel, pe publicul comercial, emisiunea prezen­tată de Victor Slav
a condus topul audienţelor cu o medie de 8,2 puncte de rating şi
21,5% cotă de piaţă, în vreme ce Ante­na 1 aduna mai puţin de
jumă­tate din aceste valori, respectiv 3,9 punc­te de rating şi
10,1 procente din cota de piaţă. PRO TV şi-a adju­decat locul întîi
şi pe publicul din mediul urban, cu o audienţă me­die de 6,7 puncte
de rating şi 15% cotă de piaţă, urmat de Ante­na 1, cu o medie de
3,6 puncte de rating şi 8,1% cotă de piaţă.

În căutarea feminităţii
şi a tinereţii pierdute

Marţi, 20 octombrie, telespectatorii PRO TV se întîlnesc cu alte
două femei care au învăţat la „Frumuseţe pe muchie de cuţit” că
orice viaţă merită o nouă şansă.

Eliana Iancu (foto jos) a locuit mai mult
la ţară şi încă de mică i-a ajutat pe ai ei în gospodărie. Îi
seamănă foarte mult tatălui, are un corp extrem de masculin, ceea
ce a constituit un avantaj în copilărie, cînd muncea la ţară.
Treptat însă, Eliana şi-a dat seama că oamenii o privesc din ce în
ce mai ciudat.

Femeia îşi aminteşte de jignirile pe care le-a tot auzit,
de la „femeia-bărbat” la „travestit”. Acum, o deranjează foarte
tare conformaţia sa masculină, iar visul ei este să fie privită ca
o femeie. Eliana are o relaţie de doi ani cu un băiat, însă
trăsăturile sale masculine o împiedică să se imagineze
mireasă.

Tot în ediţia de marţi, Victor Slav o va prezenta şi pe Elena
Nedelcu, o femeie de 54 de ani cu un suflet mare, dar cu complexe
adînci în suflet. Elena lucrează ca îngrijitoare la un centru
pentru copii cu dizabilităţi. La rîndul ei, are un nepoţel, pe care
însă nu îl vede prea des.

Elena i-a mărturisit lui Victor Slav că suferă foarte mult din
pricina faptului că este tot mai îmbătrînită. Chiar dacă în suflet
se simte tînără, fizic Elena este îmbătrînită cu 10 ani.

Frumuseţe pe muchie de cuţit
MARŢI, 20.30, PRO TV