Inspirate, testate şi aprobate de către înşişi clienţii săi!

De: Mioara Tronaru / 30.05.2013, 16:47
Inspirate, testate şi aprobate de către înşişi clienţii săi!
Carrefour România a prezentat astăzi, în cadrul unei conferinţe de presă, strategia privind produsele Marcă Proprie Carrefour, precum şi detalii referitoare la procesul de selecţionare a furnizorilor pentru crearea unor produse de calitate.

Cum definim Produsele Marcă Proprie Carrefour? Sunt mai ieftine cu minimum 20% decât produsele mărcilor foarte cunoscute. Peste 90% dintre produsele alimentare Marcă Proprie Carrefour vândute în magazinele noastre sunt fabricate în România. Au o calitate similară cu produsele mărcilor cunoscute, au fost testate de aproximativ 2.500 de consumatori în Panel Test ”Inspirate, Testate şi aprobate de dumneavoastră!”.

Produsele evaluate în cadrul proiectului Panel Test pot fi identificate în magazine prin noul logo, ”Inspirat, testat şi aprobat de către clienţii Carrefour!”.

Pe 1-2 iunie, Carrefour vă aşteaptă în hipermarketurile sale la standurile de degustări pentru a încerca produsele Marcă Proprie Carrefour.

Produsele Marcă Proprie Carrefour sunt testate de către clienţii noştri în laboratoarele proprii aflate în incinta hypermarketului Carrefour Militari. Paleta actuală de produse a fost selecţionată cu ajutorul a peste 2.500 de clienţi Carrefour care au analizat comparativ produsele Marcă Proprie Carrefour cu cele ale brandurilor naţionale şi internaţionale. Echipa calitate, cea care organizează Panel Test-ul, notează comentariile participanţilor la finalul fiecărei sesiuni, analizează chestionarele completate pentru a hotărî modificările care trebuie aduse reţetelor produselor, acolo unde este cazul, astfel încât aceastea să corespundă nevoilor clienţilor din punct de vedere al calităţii, gustului, aspectului.