Desi promoveaza „doar” mascara, Jennifer Lopez stie foarte bine
ca fara putin
sex-appeal reclamele pentru noile produse L’Oreal nu ar avea
succes.
In cea mai noua reclama a prestigiosului brand francez diva
isi dezvaluie cu eleganta picioarele si pare sa
promoveze mai degraba o marca de incaltaminte.
Reclama pentru
L’Oreal Paris este cea mai recenta dintr-o serie cu J-Lo, in
varsta de 41 de ani.
:format(webp):quality(100)/https%3A%2F%2Fwww.apropotv.ro%2Fwp-content%2Fuploads%2Fmedia%2F7241%2F8298462%2F2-jlo2.jpg)
Jennifer Lopez, eleganta pentru
L’Oreal
Vedeta mai promoveaza aparatele de ras Venus, o
colectie vestimentara Gucci si samponul L’Oreal.
Dupa ce si-a incheiat misiunea in calitate de membra a juriului
la concurusul de talente „American Idol”, Jennifer s-a ocupat si cu
promovarea single-ului „On The Floor”.
Mamica de gemeni si casatorita cu cantaretul Marc Anthony, J-Lo
a declarat recent intr-un interviu ca este foarte
pretentioasa in privinta proiectelor in care se
implica.
:format(webp):quality(100)/https%3A%2F%2Fwww.apropotv.ro%2Fwp-content%2Fuploads%2Fmedia%2F7241%2F8298462%2F3-jlo3.jpg)
Jennifer Lopez promoveaza mascara
L’Oreal
„Am invatat sa spun NU. Acum am
copii, iar ei sunt pe primul plan”, a precizat Lopez.
Ea a mai spus ca nu a angajat bone care sa se ocupe de copii, ci
apeleaza la ajutorul membrilor familiei.
„Jennifer le pregateste zilnic sotului si gemenilor cate trei
outfit-uri”, a declarat Benny Medina, managerul artistei. „Desi
uneori nu are timp sa ia micul dejun alaturi de ei, nu uita
niciodata sa le puna la dispozitie cele trei tinute”, a mai spus
Medina.