“Las Fierbinţi”, urmărit de 3 milioane de români!

De: Mioara Tronaru / 02.03.2012, 14:01
“Las Fierbinţi”, urmărit de 3 milioane de români!
Aproape 3 milioane de români au vizionat episodul pilot al serialului de comedie “Las Fierbinţi”, de la PRO TV, acesta fiind cel mai bun debut al unui serial românesc din ultimii 10 ani.

Episodul pilot al serialului „Las Fierbinţi” a fost lider absolut de audienţă pe toate categoriile de public, astfel că în minutul de aur, 21.09, aproape 3 milioane de telespectatori la nivelul ţării au urmărit personajele Giani, Bobiţă, Vasile, Mitică şi Dorel. Pe publicul comercial, în minutul de maximă audienţă (21.13), PRO TV a înregistrat un vârf de 14,5 puncte de rating şi 32 % cota de piaţă, de cinci ori mai mult decât Antena 1 (2,8 puncte de rating şi 6,3 % cotă de piaţă).

Episodul pilot al serialului „Las Fierbinti” i-a găsit pe Giani (Costi Diţă), Vasile (Gheorghe Ifrim), Mitică (Radu Gabriel) şi Bobiţă (Mihai Bobonete) în pline pregătiri pentru alegeri. Viceprimarul Vasile vrea să îi ia locul actualului primar, Mitică, şi încearcă, prin tot felul de tertipuri, să-l determine pe acesta să renunţe la scaunul de primar înainte de alegeri. Pentru că nu reuşeşte, se hotărăşte să candideze el însuşi pentru postul de primar şi să fraudeze alegerile, cu ajutorul lui Bobiţă, al lui Giani şi al lui Dorel (Mihai Rait Dragomir).

În localitate apare şi noul şef de post, Robi (Leonid Doni), care se îndrăgosteşte de fiica lui Mitică, Gianina (Anca Dumitra). În final, Mitică, Vasile, Bobiţă şi Giani constată că pe lângă localitate se construieşte autostrada, pentru că Mitica a semnat acordul care permite ca o parte din autostrada să treaca chiar prin localitatea Fierbinţi.


Episodul pilot „Las Fierbinţi” a fost lider absolut de audienţă pe 1 martie şi nu a avut rival în intreg intervalul de difuzare (20.25-21.54). Astfel, pe publicul comercial din mediul urban (18 – 49 de ani) PRO TV s-a clasat pe primul loc cu o audienţă medie de 11,6 puncte de rating şi 25,4 % cota de piaţă, mai mult decât dublu faţă de Antena 1 care s-a clasat a doua cu numai 5,1 puncte de rating şi 11,2 procente din cota de piata.


Raportul se pastrează şi pe publicul din mediul urban, cu PRO TV în poziţia fruntaşă cu o audienţă medie de 10,1 puncte de rating şi 19,5 % cotă de piaţă, faţă de Antena 1 care obţinea doar 5,1 puncte de rating şi 9,8 % cotă de piaţă. Şi la nivelul întregii populaţii a ţării „Las Fierbinţi” a spulberat concurenţă, Pro Tv obţinand o audienţă medie de 12,1 puncte de rating şi 22,3 procente din cota de piaţă, pe când Antena 1 obţinea doar 5,2 puncte de rating şi 9,6 % cotă de piaţă.

Primul episod „Las Fierbinţi” va fi difuzat la PRO TV joi, 8 martie, de la 20.30. Până atunci, episodul pilot „Las Fierbinţi” poate fi revăzut pe voyo.ro.