Loteria, cel mai valoros brand din Romania, este ultimul din Europa

De: Marian Andrei / 05.11.2009, 09:54
Loteria, cel mai valoros brand din Romania, este ultimul din Europa
Loteria Romana ocupa ultimul loc intr-un top al celor mai valoroase marci din 24 de state europene

Brandul Loteria Romana, estimat la 38 de
milioane de euro, este cel mai scump din Romania,
dar ocupa ultimul loc intr-un top al celor mai valoroase
marci din 24 de state europene
.

Topul este intocmit de Institutul European al
Brandurilor din Viena
, care a analizat pentru clasamentul
din 2009 peste 3.000 de branduri
din 24 de tari europene.

Valoarea totala a celor mai importante zece branduri din Romania
este de 88 de milioane de euro, potrivit unui comunicat al
institutului.

Prima pozitie este ocupata de Nokia (Finlanda),
cu o valoare a brandului de 35,22 miliarde de euro, urmat de
LVMH (Franta) – 32,36 miliarde de euro si
InBev (Belgia) – 26,93 miliarde de euro.

Printre marcile reprezentand cele 24 de state se regasesc
Vodafone (Marea Britanie) – 23,8 miliarde de euro, Mercedes
(Germania) – 19,4 miliarde de euro, Nestle (Elvetia) – 17 miliarde
de euro, Red Bull (Austria) – 12,74 miliarde de euro, Fiat (Italia)
– 12,67 miliarde de euro sau Carlsberg (Danemarca) – 8,2 miliarde
de euro.


Afla care sunt cele mai valoroase 10 branduri din Europa si
valoarea lor, pe Mediafax.