Mai ai o saptamana sa te inscrii la CNSC 2011

Redacția / 22.04.2011, 15:30
Cea de-a 8-a ediie a Congresului National al Studentilor la Comunicare (CNSC), organizat de PRIME Romania, va avea loc intre 5-7 mai 2011, la Palatul Parlamentului si va avea ca tema "Comunicarea de guerilla".

Inscrierile pentru cel mai mare eveniment al

asociatiei studentesti PRIME Romania
au
inceput pe 12 aprilie, iar in mai putin de o saptamana s-au inscris
172 de persoane.

Numai in prima zi au fost 82 de persoane
doritoare sa alfle mai multe informatii despre comunicarea de
guerilla, prin inscrierea la CNSC 2011.

Anul acesta, organizatorii estimeaza ca vor fi
prezente la eveniment aproximativ 250 de persoane.

Primele doua zile ale
congresului vor fi dedicate conferintelor si studiilor de
caz

Congresul National al Studentilor
la Comunicare 2011

In prima zi de conferinte, studentii vor afla
ce este comunicarea de guerrilla, care este istoricul ei si cum au
ajuns in Romania aceste tactici neconvetionale de comunicare.
Participantii vor afla si care este profilul clientului, al
agentiei si al publicului potrivit practicarii acestui tip de PR.
Pe langa punctele de discutie dedicate PR-ului, pentru prima oara
in istoria evenimentului, se va discuta si despre marketingul si
advertising de guerrilla, in formele sale neconventionale.

In cea de-a doua zi, vor fi aduse in discutie
platformele online si offline ale comunicarii de guerrilla
punandu-se accent pe asemanarile si deosebirile dintre cele doua
canale de comunicare. Cea de-a patra conferinta le va oferi
studentilor o concluzie cu privire la acest tip de
comunicare.

Cea de-a treia zi va fi dedicata workshopurilor,
unde participantii de la conferinte vor avea posibilitatea sa-si
aplice cunostintele si insight-urile dobandite pe parcursul
primelor doua zile.

Data limita pentru inscrieri: 30
aprilie 2011

Pana acum s-au inscris la CNSC studenti din
Iasi (46 de persoane), Brasov (43 de persoane), Bucuresti (31 de
persoane), Cluj-Napoca (30 de persoane), Timisoara (16 persoane),
Arad, Baia Mare, Buzau, Oradea, Reghin si Sibiu.

CNSC este dedicat tuturor studentilor pasionati de
Comunicare si Relatii Publice
. Pentru a te putea inscrie
trebuie doar sa completezi formularul de
inscriere
aflat pe site-ul evenimentului.

Taxa de participare este de 20 de lei
pentru cele doua zile de conferinte
si 25 de lei
daca studentii doresc sa participe si la workshopuri
.

Mai multe detalii despre Congresul National al
Studentilor la Comunicare 2011
, pe cnscpeweb.ro

Despre
CNSC

Congresul National al Studentilor la Comunicare
este un eveniment marca PRIME Romania, cu o istorie de 8 ani.
Evenimentul a devenit treptat unul din cele mai importante
evenimente ale asociatiei. Acesta ofera studentilor ocazia de a
interactiona cu cei mai buni specialisti si de a se angaja in
discutii cu privire la cele mai importante subiecte ale anului in
domeniul relatiilor publice.

Printre temele abordate se numara: Domeniile
Comunicarii (CNSC 2003), Mass Media si Relatiile Publice (CNSC 2005
– Mass-media vs PR. Doua fatete ale aceleiasi realitati?), branding
si pozitionare (CNSC 2006 – Faurit in Romania. Pozitionarea
Romaniei in context cultural, social si economic), comunicarea de
criza (CNSC 2007 – Cursa contra timp. Comunicarea de criza), CSR
(CNSC 2008 – De la atitudine la recunoastere sociala.
Responsabilitatea sociala corporatista), media digitala (CNSC 2009
– Media digitala. Imperativ al comunicarii contemporane), PR-ul
cultural (CNSC
2010 – PR Cultural: editie revizuita si
comentata
).

Despre PRIME
Romania

PRIME Romania este singura asociatie
studenteasca de relatii publice si comunicare din Romania.
Organizatia are ca obiectiv principal facilitarea unei legaturi
intre teorie si practica, intre studenti si profesionistii din
acest domeniu.

Asociatia studenteasca PRIME Romania este parte
din asociatia europeana PRIME Europe, are sediul principal in
Bucuresti, iar recent si-a dezvoltat 3 filiale in: Iasi, Cluj-
Napoca si Brasov.

Despre PRIME
Europe

Organizatia PRIME Europe, asociatia europeana a
studentilor la relatii publice si comunicare, este compusa din 16
filiale: Austria, Belgia, Estonia, Finlanda, Germania, Italia,
Letonia, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Portugalia, Romania,
Rusia, Slovenia, Suedia si Ungaria.