Mai mult gust, mai multă savoare

Redacția / 06.12.2012, 16:39
Mai mult gust, mai multă savoare
PRAIS Corporate Communications, alături de partenerii săi locali, lansează proiectul pilot european ”Creşterea consumului de fructe şi legume proaspete în rândul grupurilor vulnerabile”, sub sloganul ”Mai mult gust, mai multă savoare”.

Obiectivele campaniei – o iniţiativă a Direcţiei Generale Sănătate şi Consumatori din cadrul Comisiei Europene – DG Sanco – sunt promovarea şi stimularea consumului de fructe şi legume proaspete în cadrul a trei categorii sociale vulnerabile: copii, persoane vârstnice şi femei însărcinate. Proiectul pilot se derulează în perioada iulie 2012 – iunie 2013 în trei ţări: România (oraşele Medgidia şi Roman), Bulgaria şi Slovacia, fiind coordonat la nivel european de către compania LIGARIS. În cadrul a peste 140 de intervenţii directe, participanţii vor fi stimulaţi să redescopere gustul, diversitatea (forme, gusturi, culori) şi modul de preparare a fructelor şi legumelor, având totodată acces la o varietate de reţete. Astfel, peste 500 de beneficiari, din care 350 de copii, 40 de femei însărcinate şi peste 110 persoane vârstnice din cele două oraşe, vor avea acces direct la activităţi de informare şi activare.