Marius Manole, Dorina Chiriac şi Alexandru Bindea critică publicul românesc de teatru

De: Nicoleta Nicolae / 10.05.2012, 15:21
Publicul de teatru din România este unul pestriţ, iar actorii îşi doresc, mai mult decât aplauze şi flori, linişte de la spectatori şi respect în timpul spectacolului.

Adică mai multe bune maniere. S-a dus pe mirişte treaba cu ţinuta la teatru, care şi asta e o treabă de bune maniere, felul în care respectăm o seară specială şi-o facem şi mai specială”, spune actriţa Dorina Chiriac.

Marius Manole„Am ajuns să intru în scenă rugându-mă să-mi dea Dumnezeu un public bun, pentru că am oameni care sunt în primul rând şi vorbesc despre mine în timpul spectacolului: E Marius Manole! Nu-i Marius Manole, fată, că l-am văzut pe Marius Manole, e mai înalt. Deci în timp ce joc eu aud toate astea: sau o s-o omoare, n-o s-o omoare, ba da dacă îţi spun că are otrava acolo şi îţi vine să spui…doamnă! o omor peste trei acte ai răbdare abia a început spectacolul, bravo că ai fost deşteaptă, dar taci”, mărturiseşte actorul Marius Manole într-un interviu acordat Danei Gonţ, realizatoarea emisiunii „Bonton”, de la Digi24, prima televiziune de ştiri care emite în format full HD.

Alexandru BindeaTelefonul care sună, spectatori sosiţi la spectacol în pantaloni scurţi sau care mănâncă floricele, acestea sunt doar câteva dintre coşmarurile actorilor români aflaţi pe scena teatrului. „Să ai bune maniere în zilele noastre la un spectacol de teatru înseamnă să-ţi închizi telefonul în primul rând, ar fi bine să vii chiar fără telefon la spectacol, pe urmă să te îmbraci cât de cât decent, acum vedeti dumneavoastră în zilele noastre se poartă asa – zisul casual, şi atunci e acceptat şi la teatru”, spune actorul Alexandru Bindea.