Masini tot mai sigure

Apropo.ro / 28.06.2004, 14:51
Masini tot mai sigure
La ultima sesiune de teste Euro NCAP, desfasurata pe 24 iunie la Praga, opt din cele 12 modele au obtinut 5 stele pentru siguranta pasagerilor. VW Golf si Honda Jazz au fost singurele cu o cotatie de 3 stele la protectia pietonilor. Toyota Prius este primul automobil cu propulsie hibrida,

La ultima sesiune de teste Euro NCAP, desfasurata pe 24 iunie la Praga, opt din cele 12 modele au obtinut 5 stele pentru siguranta pasagerilor. VW Golf si Honda Jazz au fost singurele cu o cotatie de 3 stele la protectia pietonilor.

Toyota Prius este primul automobil cu propulsie hibrida, testat de Euro NCAP si de asemenea unul dintre cele opt modele care au obtinut cinci stele pentru protectia ocupantilor. In plus Prius a acumulat si cel mai bun punctaj in ceea ce priveste protectia copiilor. Ca urmare a tehnologiei folosite in domeniul sigurantei pasive, Peugeot 407, Saab 9-3 Convertible, Volvo S40, Opel Astra, Renault Megane CC, VW Golf si Toyota Corolla Verso au obtinut cele cinci stele pentru protectia ocupantilor. Cele mai bune cotatii privind protectia pietonilor le-au acumulat VW golf si Honda Jazz, ambele primind trei stele.

In premiera pentru testele Euro NCAP, Renault Megane CC a obtinut scorul maxim la testul de impact frontal. Volvo S40 este primul model care introduce un sistem inteligent de avertizare in cazul necuplarii centurile de siguranta pentru ocupantii din spate.

Referitor la aceasta sesiune de teste, Claes Tingval, presedinte Euro NCAP a declarat: „A fost a doua sesiune la care cotatia maxima pentru protectia copiilor este de cinci stele. Volvo a prezentat o inovatie, cu sistemul de avertizare pentru centurile de siguranta spate. Aceasta solutie reprezinta un mare castig in domeniu, putand salva pana la 7.000 de vieti pe an. Sunt foarte bucuros ca opt modele au obtinut cinci stele, ceea ce demonstraza ca producatorii investesc mult in siguranta. Honda demonstreaza in continuare cea mai mare grija pentru pietoni, insa alti constructori sunt din pacate mult in urma la acest capitol.

Autoshow

Tags: