Moda face teatru

Apropo.ro / 13.07.2006, 12:44
Moda face teatru
Cea de-a cincea ediție a P&G Beauty Club urca moda pe scena, în cadrul unui eveniment desfasurat la Teatrul Bulandra, ce prezinta avanpremiera tendințelor de moda și frumusețe pentru sezonul toamna / iarna 06/07. Sezonul toamna/ iarna 2006 se caracterizeaza printr-un

Cea de-a cincea ediție a P&G Beauty Club urca moda pe scena, în cadrul unui eveniment desfasurat la Teatrul Bulandra, ce prezinta avanpremiera tendințelor de moda și frumusețe pentru sezonul toamna / iarna 06/07.

Sezonul toamna/ iarna 2006 se caracterizeaza printr-un ton întunecat și sobru, „teribil de serios”, cu accente dramatice. Totul sta sub semnul antagonismului caracteristic femeii actuale, independenta, puternica și, totodata, vulnerabila și fragila. Este dificil de stabilit care este trasatura predominanta – lucrurile nu sunt întotdeauna ceea ce par a fi! Daca în trecut designerii urmau o anumita linie în îmbracaminte, coafura și machiaj, acum își surprind publicul prezentând intr-o singura colecție aproape toate tendințele-cheie: Lady Macbeth, Dressed for Success, Superluxe Vagabond și Extra Volume.

„Datorita accentelor dramatice și a tonului sumbru adoptate de tendințele sezonului toamna/iarna 06/07, ne-am gândit ca modul cel mai firesc și potrivit de prezentare al acestora este pe scena unui teatru, sub forma unei piese de teatru”, spune Diana Klusch, Director Relații Externe P&G Beauty.

De aceea P&G Beauty Club pune în scena, la propriu și la figurat, moda sezonului, ca o piesa de teatru în patru acte, în care tinere actrițe dau viața personajelor-cheie din cele 4 tendințe.

Astfel, Mihaela Damian îmbraca creații semnate Irina Schrotter și Ștefan Pelger și poarta accesoriile Mihaelei Glavan, pentru a deveni Lady Macbeth.

Simona Cuciurianu, îmbracata de Wilhelmina Arz și Ana Maria Lungu si accesorizata cu bijuterii Carla Szabo, este femeia de cariera din Dressed for Success.

Iuliana Calinescu, purtând vestimentație semnata Lena Criveanu și UNA, este bogatașa independenta și non-conformista din Superluxe Vagabond.

Maria Popistașu, îmbracata de Ștefan Pelger și Alina Lațan, este protagonista ultimului act, Extra Volume.

Specialiștii P&G Beauty, Ovidiu Buta, Ana Maria Gorgonețu și Ovidiu Cristea imagineaza si contureaza, prin dialogul lor, cele patru personaje.

Lady Macbeth simbolizeaza femeia zilelor noastre, puternica și expusa în același timp fragilitații vieții. Negrul gotic este non-culoarea zilei, cu sclipiri de roșu sângeriu; imprimeurile sunt rare. Manușile și cizmele negre de piele în stil „bondage”, precum și maștile de metal și par sunt elementele-cheie ale acestei tendințe, cu referințe puternice la anii Â’80. Parul este extra lung, cu textura evidenta. Se folosesc extensiile de par de aceeași culoare, dar și de culori diferite. Tenul este fara cusur, cu un finisaj translucid cremos. Fața are un aspect luxos, sanatos și tineresc; este un look de copil bogat, rasfațat. Femeia Lady Macbeth poarta un parfum sofisticat ca si ea, Hugo Deep Red.

Tendința Dressed for Success este inspirata de femeia independenta, competenta și ocupata; uniforma sa confecționata perfect, și adeseori supradimensionata, este realizata din materiale foarte luxoase. Este un look androgin, dar cu mult sex appeal. Sub costumul în trei piese, camașa barbateasca este asortata cu un pulover de cașmir sau un pulover pe gât. Trenciul este o alta cerința pentru femeia de cariera. Culorile sunt calde și șterse în toate cazurile: maro de tipul hârtiei de ambalat, gri de tipul cimentului, bej și gri închis. Accesoriile sunt minimale. Se poarta întotdeauna ciorapi opaci. Cizmele pe glezna sau pantofii decupați înlocuiesc pantofii stiletto, iar ochelarii cu rama neagra adauga eficiența si seriozitate la acest look. Elementul-cheie al designerului este geanta, cu accente de metal și blana, și este îndeajuns de mare pentru a purta un laptop și un set de documente. Acestei tendințe i se asociaza parfumul Valentino V Absolu.

Femeia Dressed for Success are un par bogat, matasos, pieptanat într-o parte; câteodata este purtat liber și lung, cu foarte puține intervenții, alteori este prins într-o bucla sau coc. Machiajul pune accent pe sprâncene. Acestea sunt subliniate cu maro și negru pentru a adauga densitate; restul feței este lasat liber.

Superluxe Vagabond reprezinta o posibila întoarcere la stilul grunge si este dedicat individualistei din zilele noastre, fiind însa mult mai atractiv decât în anii Â’90. Ea este tânara și bogata, non-conformista, independenta. Tendința cuprinde supradimensionari excesive și straturi extreme de materiale foarte luxoase, în nuanțe de gri și negru; corpul este permanent acoperit. Bluzele foarte largi sunt purtate sub vestoane lungi, cu o curea deasupra taliei, în stil empire. Pantalonii sunt largi și au croi masculin sau strâmți și feminini; șepcile mari de lâna, beretele și bonetele sunt asortate cu manuși fara degete și mitene din cașmir și matase. Parul este stralucitor și sanatos, însa aranjat excesiv în șuvițe, bucle sau coc strâns. Machiajul este fara cusur, cu excepția unei tuse de fard maroniu – pentru a conferi feței mai multa profunzime și structura. Femeia Superluxe Vagabond foloseste parfumul Lacoste pour Femme de la P&G Beauty.

Extra Volume descrie femeia puternica și dornica de a fi în centrul atenției, dar în același timp ascunsa și în cautare de protecție. In vestimentatie apare un element nou, rotund, sub forma de clopot, de la vestoane și rochii, pâna la mânecile trenciurilor și puloverelor. Forma de trapez este, de asemenea, importanta; vestoanele, rochiile, camașile, toate flutura datorita materialului în exces. Aproape toate zonele corpului sunt acoperite, cu excepția stralucirii unui umar gol; chiar și fața este ocrotita de maști ostile, împletite, glugi mari de blana, palarii supradimensionate sau franjuri în straturi. Aceasta permite femeii sa se ascunda și, totuși, sa fie remarcata prin individualismul sau.

Fie ca este variabil și inegal, îngrijit și rotunjit pe frunte, sau ondulat și pieptanat și fixat într-o parte, parul servește la încadrarea feței și adauga structura. Extensii de aceeași culoare sau de culori diferite sunt folosite pentru a crea franjuri „falsi”. Sezonul toamna/ iarna ’06/Â’07 propune un aspect cremos si mat al buzelor, cu foarte puțin pigment în ruj sau gloss. Nuanțele aprinse de roșu din sezonul anterior au fost înlocuite de unele deschise, uneori chiar spectrale, cu buze cremoase pe care se aplica inițial un fond transparent, apoi un roz natural cu rujuri mate și gloss natural. Parfumul recomandat pentru tendința Extra Volume este Escada Signature.