MTV Romania, in portofoliul televiziunilor Pro

De: Dragos Tanase / 18.12.2007, 16:02
MTV Romania, in portofoliul televiziunilor Pro
CME, cel mai mare grup media din Europa Centrala si de Est, si MTV Networks International au semnat un contract de licenta.

CME, cel mai mare grup media din Europa Centrala si de Est, si MTV Networks International au semnat, pe 17 decembrie 2007, un contract de licenta cu o durata de mai multi ani.

In conformitate cu acesta, Pro TV S.A. a obtinut dreptul de a conduce statia locala a MTV Networks International din Romania, MTV Romania. Pretul tranzactiei nu va fi facut public.

"Suntem bucurosi sa anuntam ca MTV este al cincilea post de televiziune pe care il avem pe teritoriul Romaniei", a declarat Michael Garin, CEO Central European Media Enterprises. "Operatiunile desfasurate in Romania demonstreaza succesul strategiei noastre de dezvoltare. Planul nostru este de a continua sa lansam si alte canale de nisa, in functie de oportunitatile care vor aparea pe parcurs", a mai spus el.

Bhavneet Singh, Managing Director si Senior Vice President al MTVNI, a declarat, la randul sau: "Suntem incantati sa anuntam aceasta tranzactie, precum si noua noastra relatie cu CME si Pro TV. Familia posturilor de televiziune marca PRO este lider pe piata media din Romania si suntem increzatori ca aceasta colaborare va fi un pas important in dezvoltarea MTV Romania. MTV Romania este una dintre primele noastre statii locale pe care le-am deschis in Europa Centrala si de Est si care s-a bucurat de un mare succes. Suntem nerabdatori ca, impreuna cu Pro TV S.A, sa oferim publicului nostru un continut si mai dinamic, mai interesant, mai original, care sa ne permita sa fim in continuare deschizatori de drumuri, nu numai la nivel de TV, dar si la nivelul altor platforme multimedia".

De asemenea, Costi Mocanu, director executiv Pro TV S.A, le-a urat bun venit celor de la MTV in "familia televiziunilor Pro". "MTV Romania completeaza portofoliul nostru de posturi de televiziune, oferind un mix de targeturi si mai atractiv pentru agentiile de advertising si clientii lor", a declarat Costi Mocanu.

MTV Romania va emite 24 de ore din 24, avand un continut adaptat in totalitate pietei din Romania. Postul de televiziune isi va pastra acelasi target, difuzand in continuare cea mai buna muzica, atat pe plan local cat si international, dar si programe dedicate tinerilor.

Lansat in 2002, MTV Romania are un reach de 10,5 milioane de telespectatori, oferind publicului atat variante autohtone ale unor productii internationale de succes, cum sunt: Total Request Live, Hitlist Romania si Dance Floor Chart, cat si varianta originala a emisiunilor Pimp my Ride, Punk’d, Boiling Points si Beavis and Butthead.

Departamentul de Dezvoltare al MTV Networks International este business-ul cu rata cea mai mare de crestere din cadrul companiei MTV Networks International. Acesta manageriaza 22 de posturi de televiziune, 20 de website-uri, 2 canale de broadband si 3 canale TV difuzate in reteaua de telefonie mobila.

MTV Networks International, detinut de VIACOM Inc., include in portofoliul sau brandurile: MTV, VH1, Nickelodeon, VIVA, Paramount Comedy, Game One, IFILM si Comedy Central, avand statii locale in Rusia, Europa Centrala si de Est, Asia Centrala si Orientul Mijlociu.

Brandurile MTV Networks International ajung la 514 milioane de gospodarii din 162 de tari, sunt traduse in 33 de limbi, numarand in total 150 de posturi de televiziune autonome si 291 de proprietati media digitale.

MTV Netwoks International are o gama foarte varianta de business-uri: televiziune, media digitale, publishing, home video, radio, case de discuri, licentiere & merchandising, precum si doua divizii de film: MTV Films si Nickelodeon.

Central European Media Enterprises (CME) este cel mai mare trust media din Europa Centrala si de Est. Compania are in portofoliu 15 canale de televiziune, in 6 tari: TV Nova si Galaxie Sport in Cehia, Pro TV, Pro TV International, Acasa, Pro Cinema si Sport.ro in Romania, Tv Markiza in Slovacia, POP TV si Kanal A in Slovenia, Studio 1+1, 1+1 International, Kino si City in Ucraina si Nova TV in Croatia.

In prezent, statiile CME au un reach de aproape 91 de milioane de oameni in intreaga Europa de Est, cu venituri din publicitate de aproape un miliard de dolari in 2005. CME este listata la NASDAQ si la Prague Stock Exchange din Cehia.

Pro TV S.A face parte din grupul media CME si are in portofoliu cinci posturi de televiziune: Pro TV – primul canal comercial din Romania, Acasa TV – canal dedicat publicului feminin, Pro Cinema – postul TV care se adreseaza tuturor cinefililor, Pro TV International – dedicat romanilor de peste hotare, si Sport.ro – canalul sportiv.