Natura eşti tu

De: Mioara Tronaru / 09.04.2013, 17:16
Natura eşti tu
Sub sloganul „Natura eşti tu”, Sistemul Coca-Cola România dezvoltă pentru brandul Dorna o nouă şi spectaculoasă campanie de comunicare, prin care invită consumatorii să-şi redescopere instinctele naturale.

Campania „Dorna. Natura eşti tu” îşi propune ca, în atmosfera încărcată şi zgomotoasă a oraşului, să  reorienteze atenţia consumatorilor către acele instincte naturale care ne definesc: forţa, rezistenţa, ambiţia şi pasiunea, nevoia de a oferi protecţie sau capacitatea de adaptare. Noua campanie de comunicare continuă misiunea brandului Dorna de a fi mereu aproape de oameni, punându-le la dispoziţie elementele prin care să aducă natura mai aproape zi de zi, în cea mai echilibrată formă – apa pură izvorâtă din adâncul munţilor din Vatra Dornei.