Netflix va publica săptămânal Topuri 10 cu filme și seriale

17 11. 2021, 10:07
This handout image Courtesy of Netflix shows a scene of South Korea's "Squid Game" Season one. A dystopian vision of a polarised society, Netflix smash hit "Squid Game" blends a tight plot, social allegory and uncompromising violence to create the latest South Korean cultural phenomenon to go global. It features South Korea's most marginalised, including the deeply in debt, a migrant worker and a North Korean defector, competing in traditional children's games for the chance to win 45.6 billion won ($38 million) in mysterious circumstances. And losing players are killed.,Image: 637108156, License: Rights-managed, Restrictions: RESTRICTED TO EDITORIAL USE - MANDATORY CREDIT "AFP PHOTO / NETFLIX / YOUNGKYU PARK " - NO MARKETING - NO ADVERTISING CAMPAIGNS - DISTRIBUTED AS A SERVICE TO CLIENTS, *** HANDOUT image or SOCIAL MEDIA IMAGE or FILMSTILL for EDITORIAL USE ONLY! * Please note: Fees charged by Profimedia are for the Profimedia's services only, and do not, nor are they intended to, convey to the user any ownership of Copyright or License in the material. Profimedia does not claim any ownership including but not limited to Copyright or License in the attached material. By publishing this material you (the user) expressly agree to indemnify and to hold Profimedia and its directors, shareholders and employees harmless from any loss, claims, damages, demands, expenses (including legal fees), or any causes of action or allegation against Profimedia arising out of or connected in any way with publication of the material. Profimedia does not claim any copyright or license in the attached materials. Any downloading fees charged by Profimedia are for Profimedia's services only. * Handling Fee Only ***, Model Release: no, Credit line: Profimedia

Netflix a publicat, marți, primul său Top 10 săptămânal al celor mai populare filme și seriale de pe platforma de streaming. Gigantul media vrea să contracareze astfel criticile primite din partea industriei potrivit cărora a fost selectiv în informațiile pe care le distribuie public.

Serviciul de streaming a anunțat că va lansa topuri 10 la nivel mondial pentru filme și seriale în engleză, pe baza orelor de vizionare, precum și pentru producții în alte limbi, în fiecare marți. De asemenea, va clasa cele mai populare titluri în peste 90 de țări, scrie Reuters. Un site special a fost dedicat acestor clasamente.

CITEȘTE ȘI: Netflix a făcut public topul celor mai vizionate producții ale sale

Guvernul vrea să introducă taxă pentru filme online, pentru platforme tip Netflix sau HBO

Netflix câștigă 4,4 milioane de noi abonați, în contextul fenomenului „Squid Game”

Cele mai recente date dezvăluie popularitatea de durată a dramei sud-coreene „Squid Game”. Aceasta se află în fruntea topului show-urilor în altă limbă decât engleza, cu 42,8 milioane de ore vizionate în săptămâna care a debutat pe 8 noiembrie. Al treilea sezon al thrillerului polițist „Narcos: Mexic” s-a clasat pe locul întâi în topul în limba engleză, cu 50,3 milioane de ore de vizionare.

În ceea ce privește filmele, filmul de acțiune plin de vedete „Red Notice”, cu Dwayne Johnson, Gal Gadot și Ryan Reynolds, conduce topul producțiilor în engleză, cu 148,7 milioane de ore de vizionare. Thrillerul „Yara” a ocupat primul loc în topurile filmelor în altă limbă decât engleza.

Netflix vrea să îmbrățișeze transparența radicală

Compania Netflix, care susține că îmbrățișează astfel transparența radicală, a fost mai puțin deschisă atunci când a venit vorba de popularitatea filmelor și serialelor sale – la fel ca multe dintre platformele concurente. A raportat anterior date de vizionare în funcție de gospodărie, la un moment dat luând în considerare orice titlu urmărit timp de cel puțin două minute ca vizualizare.

Noua abordare de măsurare a serviciului de streaming este în concordanță cu cea folosită de firma de măsurare a audiențelor Nielsen, din SUA, care monitorizează timpul petrecut de americani în fața micilor ecrane. Primul raport al Nielsen care folosește această nouă metodologie, publicat în iunie, sugerează mult spațiu de creștere pentru Netflix, care atrage doar 6% din timpul petrecut în fața  micilor ecrane în SUA.

CITEȘTE ȘI: Netflix a lansat teaserul ultimei părți a seriei „La Casa de Papel”

Omar Sy, starul seriei „Lupin”, a încheiat un contract multianual cu Netflix

Foto: Profimedia Images