O cântăreaţa de la noi, dezbrăcată de secrete pe plajă! Ce a putut să facă

De: Mioara Tronaru / 14.08.2014, 09:24
Cunoscută publicului larg ca Muneca, cântăreaţa cu mască a fost plecată de curând în Africa, loc unde, în sfârşit a renunţat la accesoriul care îi acoperă faţa de fiecare dată când apare la vreun eveniment monden.

Artista, care face parte şi din trupa Like Chocolate, a decis să se bucure de soarele perfect de pe continentul negru, fără să se mai ascundă în spatele unei măşti.

”A fost o vacanţă de neuitat! Am mâncat cele mai gustoase fructe de mare, am mers pe la pescării şi ne-am ales delicatesele pe care oamenii de acolo le-au gătit în faţa noastră. Un alt lucru minunat a fost să aflu că ei mai practică trocul! Am avut norocul să cunosc asemenea oameni, oameni care nu râvneau la bogăţii, ci la sănătate şi bună-dispoziţie, care, chiar dacă erau săraci se bucurau de fiecare secundă a vieţii şi de fiecare zâmbet al străinilor! Am vizitat insula ţestoaselor uriaşe, am făcut plimbări cu barca, am vizitat o insulă unde am văzut arbori de cacao şi bananieri”, a spus Muneca pentru spynews.ro.

Excursia cu pricina a făcut-o ca, în Africa, să renunţe la masca sub care îşi ascundea chipul frumos şi, când a mers la plajă, şi-a arătat adevărata faţă. ”Am învăţat să apreciez tot ce am şi, făcând o comparaţie între modul nostru de viaţă şi cel al lor, mi-am promis că voi zâmbi la fel de des ca ei, indiferent de obstacole”, a mai spus artista.