O culturistă a devenit imaginea unui brand de cosmetice renumit

De: Gabriela Voicu / 08.01.2013, 09:58
O culturistă a devenit imaginea unui brand de cosmetice renumit
La 35 de ani, culturista Jelena Abbou este noua imagine a unui brand de cosmetice renumit.

În cea mai recentă campanie semnată de gama de cosmetice M.A.C. o culturistă este noul ideal estetic.

Sportiva Jelena Abbou este noua imagine a colecției „Strength” (Forță – n. r.). În reclamă, tânăra îmbrăcată cu o rochie neagră și lucioasă adoptă poziția specifică pentru concursurile de bodybuilding, încordându-și brațele. Cu machiaj puternic și piele strălucitoare, ușor bronzată pentru a pune în evidență striațiile musculare, tânăra pozează cu un mesaj sugestiv.

„Ia o poziție de forță, ieși din mulțime și redefinește noțiunea de frumusețe într-o colecție colorată, mult prea seducătoare pentru a o ignora. Cumpără acum”, îndeamnă cei de la M.A.C. Prin această campanie, reprezentanții și-au propus să schimbe concepțiile estetice la nivel social și să încurajeze un ideal somatic atipic și greu de obținut în cazul femeilor.

Jelena Abbou

Gama „Strength” include rujuri, dermatografe și alte cosmetice indispensabile.

La 35 de ani, Jelena nu se încadrează în profilul femeii obișnuite. Eaeste originară din Serbia, dar locuiește în Statele Unite și de mai bine de zece ani participă la concursuri de performanță. A apărut în numeroase reviste specializate în nutriție și sport și a mai făcut reclame pentru încălțăminte și aparate de fitness.