O noua aroma – ABSOLUT APEACH

Apropo.ro / 06.06.2006, 13:11
O noua aroma -  ABSOLUT APEACH
ABSOLUT VODKA a lansat o noua aroma în România: ABSOLUT APEACH, în cadrul unui eveniment ce a avut loc la terasa Amsterdam Terrace Café din București. Realizata numai din ingredienti naturali, ABSOLUT APEACH are un gust placut și dulceag, cu o aroma sofisticata de piersica.

ABSOLUT VODKA a lansat o noua aroma în România: ABSOLUT APEACH, în cadrul unui eveniment ce a avut loc la terasa Amsterdam Terrace Café din București.

Realizata numai din ingredienti naturali, ABSOLUT APEACH are un gust placut și dulceag, cu o aroma sofisticata de piersica.

Numele, ambalajul precum și conținutul produsului sunt unice. Sticla este îmbracata în tonuri de roz-galben-portocaliu, inspirate de coaja unei piersici zemoase.

Sub îndrumarea regizorala a lui Carmen Vidu, pe un scenariu semnat Ovidiu Buta, ABSOLUT APEACH a capatat și puterea magica de a transforma Amsterdam Terrace Café într-un spațiu neconvențional, în care cele mai fierbinți nume din zona moda-arta urbana româneasca au dat viața unui happening ieșit din tipare.

„Am ales sa lucram cu oameni de o creativitate incredibila, care și-au demonstrat talentul în timp. Despre ei se vorbește, ei sunt cei așteptați, cei urmariți”, explica Ovidiu Buta colaborarea cu creatori precum Stephan Pelger, Ana Alexe, Carla Szabo, David Sandu, Dana Argesan, Laurent Tourette și Ana Maria Lungu sau cu muzicianul Cristi Stefanescu (aka Electric Brother). „Am creat o instalație în care se împletesc moda, sunetul, imaginea și al carui rezultat se adreseaza unui public select, care coincide cu targetul brandului.”

Happeningul a cuprins patru momente principale, fiecare fiind creat în jurul unui mood de consum, caracteristic pentru ABSOLUT APEACH. Coloana sonora asigurata de Electric Brother, a inclus și sunete reale – waterfalls, forest – pentru a da senzația de natura și de spațiu. Visual collective „Kotky” – adica VJ Mika și VJ Dilmana, doua dintre ințiatoarele curentului „visuals” în România – au realizat un colaj de imagini simplu și de impact, din care nu au lipsit Andy Warhol și piersicile.

„Brandul are foarte multe în comun cu pictura sud-americana ca feeling și caldura iar ABSOLUT este un brand foarte legat de arta”, a declarat VJ Mika.

Calatoria în universul incitant al piersicii a debutat cu un moment semnat de creatoarea de moda Ana Alexe sub genericul „Free Spirit” și a continuat cu un popas la Veneția in plin carnaval, pus în scena de Stephan Pelger și Carla Szabo.

Stiliștii Dana Argeșan și Laurent Tourette fac pentru prima data echipa pentru cel de-al treilea happening al serii.

„Am vrut sa facem ceva mai abstract, ieșit din comun și am mizat foarte mult pe latura artistica, creativa. Din punct de vedere cromatic, am mers pe mov ca și contrast la portocaliu, culoarea fructului”, explica Dana Argeșan.

Ultimul moment al happeningului, APEACH TREE le-a aparținut creatorului de bijuterii David Sandu și creatoarei de moda Ana Maria Lungu.

„Am creat o rochie simpla, feminina, cât mai aproape de gradina Edenului, pornind de la forma sticlei de ABSOLUT. Am adaugat și un element asemanator cu un sâmbure de piersica, din piele ștanțata cu laser, pentru ca atunci când muști cu pofta dintr-o piersica, ajungi la sâmbure.”

La New-York, Tokyo, Paris, Rio de Janeiro sau București, ABSOLUT VODKA are același gust, aceeași imagine, aceeași sticla.