(P) Romtelecom – Clicknet branduieste intreg patinoarul din AFI Palace Cotroceni

Apropo.ro / 21.12.2010, 15:12
(P) Romtelecom - Clicknet branduieste intreg patinoarul din AFI Palace Cotroceni
Romtelecom a inaugurat de curand un proiect unic pe piata locala de publicitate indoor: branduirea intregului patinoar din mall-ul Afi Palace Cotroceni insotita de un mesh de 460 mp situat deasupra patinoarului.

Afi Palace Cotroceni este mall-ul cu cel mai mare trafic
din Capitala
, Romtelecom beneficiind de vizibilitate in
fata unui public zilnic de vizitatori cuprins intre 60.000 (in
timpul saptamanii) si 90.000 (in week-end).

Acest proiect a
implicat colaborarea a trei agentii:

Graffiti BBDO, agentia responsabila pentru
creatia Romtelecom

United Media, agentia de media a
Romtelecom

Brand Management Romania, operator de
publicitate indoor

Romtelecom a instalat un mesh de 460 mp deasupra patinoarului din AFI Palace Cotroceni

Romtelecom a instalat un mesh de 460 mp
deasupra patinoarului din AFI Palace Cotroceni

„Cea mai tare combinatie la rece: viteza Clicknet si distractia
patinoarului. Asa ca, am citit si noi brieful la rece, afara pe
terasa, la 0 grade, si ne-am gandit sa antrenam patinatorii in
stilul vitezei Clicknet. Astfel ne-a venit ideea traseului
interactiv, o provocare distractiva pentru fiecare patinator”,
explica Bogdan Tanculescu, Senior Account Executive, Graffiti
BBDO.

„Cand am propus acest proiect am stiut ca are toate atuurile sa
fie un succes. In primul rand afinitate mare cu brandul Clicknet
(asocierea cu ideea de viteza si distractie), impact mare (in total
suprafata decorata este de 1260 mp), reach mare (patinoarul se afla
in cel mai mare mall din tara)”, explica Bogdan Mogoroase, Senior
OOH Buyer, United Media.

„Implementarea acestui proiect demonstreaza interesul in
crestere al advertiserilor pentru segmentul de indoor, care ofera
vizibilitate ridicata si modalitati inedite de interactiune cu
clientii”, explica Razvan Marincoi, Marketing Manager al Brand
Management.

„Am luat decizia implementarii acestui proiect intr-un timp
foarte scurt. Acest lucru demonstreaza deschiderea Romtelecom catre
orice canal media ce ne aduce mai aproape de consumatorul final si
de stilul sau de viata. Acest proiect special este cel mai recent
dintr-un sir de alte 14 realizate anul acesta”, explica Ioana
Corcodel, Specialist Media, Romtelecom.