Pribegia a luat sfarsit

Apropo.ro / 27.03.2006, 14:01
Pribegia a luat sfarsit
Cu Steppe, Dacia intra in lumea buna. Primul concept din istoria marcii a facut valva la Salonul de la Geneva. Vinovati de aceasta isprava sunt angajatii centrului Renault Design. Trebuie sa le multumim, pentru ca locul pe piata al modelului autohton nu impunea aceasta desfasurare

Cu Steppe, Dacia intra in lumea buna. Primul concept din istoria marcii a facut valva la Salonul de la Geneva.

Vinovati de aceasta isprava sunt angajatii centrului Renault Design. Trebuie sa le multumim, pentru ca locul pe piata al modelului autohton nu impunea aceasta desfasurare de forte. Ar fi fost de ajuns si ceva mai simplu care sa dea sfoara in tara ca Logan va avea si varianta break.

Daca excludem accesoriile caroseriei (barele de protectie si bandourile protectoare din plastic, finisajele metalice si portbagajul de pe pavilion), avem in fata silueta inaltata (la 1,78 m) a lui Logan, o silueta care inspira robustete, afisand in acelasi timp o compozitie echilibrata, accentuata de jentile de 17 inci. La o prima ochire, ai zice ca totul este orientat spre eficienta utilitarelor, dar anumite dotari ne dezvaluie latura moderna (e vorba de farurile combinatie diode-xenon si de stergatoarele speciale „flat blade”), respectiv pe cea sportiva a conceptului (discurile de frana de mari dimensiuni).

Steppe a fost dezvoltat tinandu-se cont de asteptarile iubitorilor de sporturi de iarna: in primul rand, sa fie o masina care sa-i duca pana la partie, iar in al doilea, sa se dovedeasca in stare sa „inghita” tot echipamentul necesar unei asemenea escapade montane. Senzatia ca interiorul nu poate fi decat vast este omniprezenta si foarte reusit subliniata de spatele caroseriei, cu accente de SUV. Accesul la portbagaj se face prin apasarea unui buton, cele doua usi simetrice, de mari dimensiuni, dezvaluind la deschidere o margine de incarcare joasa, foarte ergonomica. Marimea spatiului interior este accentuata de suprafetele vitrate enorme, totalizand 3,3 metri patrati.

Citeste mai mult in ProMotor

Tags: