PRIME Quest, cursa carierei tale

De: Pandaru Alin Daniel / 16.05.2011, 15:20
Pe 19 mai 2011, ora 12:00, PRIME Romania te invita la o cursa inedita in care vei avea ocazia sa participi la traininguri de BTL, Client Service, Strategie si Creatie in 4 agentii de PR si Advertising din Bucuresti si chiar sa castigi un internship in cadrul uneia din acestea.

Aducand in prim-plan un nou concept de
eveniment,
PRIME Quest isi propune sa ofere o viziune
pertinenta, de ansamblu, asupra modului de colaborare dintre
diferitele departamente ale unei agentii, asupra ritmului de lucru
si a tipurilor de taskuri din cadrul acesteia.

Astfel, pe 19 mai, incepand cu ora 12:00,
participantii la Quest vor combina incercarile fizice cu cele
intelectuale, astfel incat, in urma probelor eliminatorii de pe
traseu, doar trei dintre cei 15 participanti se vor putea mandri cu
faptul ca au in posesie toate piesele acestui puzzle.

Ai sansa sa castigi un
internship intr-una din cele 4 agentii participante la PRIME
Quest

Acest eveniment este gandit in asa fel incat,
pe toata desfasurarea lui, participantii isi vor testa puterea de
concentrare si abilitatea de a lua decizii, presati de timp si de
competitie. Am considerat ca atractia cea mai mare o constituie
oportunitatea de a in culisele marilor agentii de PR si de
publicitate, dar si pentru ocazia de a obtine un
internship in cadrul uneia dintre acestea
.”, a declarat
Flavia Matei, coordonator al Departamentului de Comunicare Externa
al PRIME Romania.

Inscrierile se fac la adresa: quest@primeromania.ro
pana la data de 17 mai, ora 12:00. Acestea trebuie sa contina CV-ul
actualizat al persoanei ce doreste sa se inscrie, alaturi de
raspunsul la o intrebare postata de organizatori pe www.primeromania.ro.

PRIME Quest este un eveniment neconventional,
organizat de catre Departamentul de Comunicare Externa al PRIME
Romania
, in cadrul caruia 15 participanti se intrec pe
un traseu aplicativ intre sediile a 4 agentii de PR si/sau
advertising.

Scopul acestora este de a indeplini toate
task-urile primite in cadrul fiecareia dintre agentiile implicate,
intr-un timp cat mai scurt, pentru a termina traseul inaintea
celorlalti concurenti. Prin intermediul acestui concept de
eveniment, participantilor li se ofera posibilitatea de a vedea cum
functioneaza o agentie si de a fi implicati direct in activitatea
acesteia.