Pro TV a fost lider de audiență, cu „România, te iubesc!”, „Știrile Pro TV” și „Filmul Pro”

De: Ana Obretin / 04.10.2021, 17:06
Pro TV a fost lider de audiență, cu „România, te iubesc!”, „Știrile Pro TV” și „Filmul Pro”

Pro TV a fost lider de audiență duminică seară, cu emisiunile „România, te iubesc!”, „Știrile Pro TV” și „Filmul Pro”.

Cosmin Savu a prezentat, duminică seară, la „România, te iubesc!”, ancheta „Războiul gunioaielor”, unde a adus în prim-plan corupția, legăturile cu Italia, dar și răspunsurile autorităților la o problemă care s-a transformat, în timp, într-o criză a deșeurilor, potrivit unui comunicat remis Apropo de Pro TV.

Emisiunea „România, te iubesc!” a înregistrat 4,1 puncte de rating și 18,7% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 2,5 puncte de rating și 11,6% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 18.01 – 18.58, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 3,7 puncte de audiență și 18% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 3 puncte de rating și 14,6% share.

De asemenea, emisiunea Știrile PRO TV a fost lider absolut de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 7,7 puncte de rating și 26,7% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4,2 puncte de rating și 14,8% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 18.59 – 19.55, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 6,3 puncte de audiență și 25,1% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 4 puncte de rating și 15,9% share. La nivel național, în medie, peste 1,3 milioane de telespectatori urmăreau PRO TV.

Acțiunea din „Fast & Furious 8” i-a ținut pe telespectatori în fața televizoarelor. Filmul a condus toate topurile de audiență și a înregistrat 10,5 puncte de rating și 26,7% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 8,4 puncte de rating și 21,4% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 19.57 – 22.40, PRO a condus topul televiziunilor cu 9,5 puncte de audiență și 27,1% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 8,6 puncte de rating și 24,5% share. În medie, la nivel național, peste 1,4 milioane de telespectatori urmăreau Filmul PRO.

CITEȘTE ȘI: Chef Alex Petricean este noul prezentator „ShARE in bucate” de pe Pro TV Plus

Foto: Pro TV