PRO TV – Lider de audienţă în martie

Apropo.ro / 13.04.2009, 00:00
PRO TV - Lider de audienţă în martie
Fie că e vorba de ştiri, divertisment, sport sau filme, PRO TV deţine supremaţia absolută la capitolul audienţe. Aşa se face că, în toată luna martie, pe publicul comercial între 18 şi 49 de ani, PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul întregii zile în proporţie de 90%, în timp ce Antena 1 - doar în 10% din cazuri.

Situaţia rămîne neschimbată şi la nivelul prime time-ului (intervalul 19.00 – 23.00), cînd PRO TV a fost, în luna martie, cel mai vizionat post în proporţie de 87%, iar Antena 1 în proporţie de 13%. Indiferent că este vorba despre audienţa medie la nivelul unei zile întregi sau de audienţa medie pe fiecare program în parte, PRO TV este instalat pe poziţia fruntaşă.

Aşa se face că PRO TV a înregistrat pe publicul comercial o audienţă medie de 2,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 16,5%, în timp ce Antena 1 înregistrează 2,3 puncte de rating şi 12,9% cotă de piaţă. Diferenţa se păstrează şi pe publicul din mediul urban, cînd la nivelul unei zile întregi, PRO TV a înregistrat în luna martie 3,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 15%, în timp ce Antena 1 a înregistrat 2,9 puncte de rating şi 13,7% cotă de piaţă.

Dacă PRO TV este stăpînul absolut al audienţelor, Acasă face senzaţie cu “Regina”, telenovela care a înregistrat în luna martie, pe publicul comercial feminin din mediul urban (15-49 ani), o audienţă medie de 11,6 puncte de rating şi 26,6% cotă de piaţă.

Telenovela “Regina” a fost lider absolut de audienţă cu toate episoadele difuzate în luna martie, obţinînd un leadership de 100% atît pe publicul comercial din mediul urban (18-49 de ani) cît şi pe întreg publicul din România. În luna martie, în intervalul de maximă audienţă cuprins între 19.00 şi 23.00, PRO TV şi Acasă au ţinut în faţa televizoarelor o treime din publicul telespectator din România.