Produse Coca-Cola de care n-ai auzit

De: Marian Andrei / 21.11.2011, 18:09
Potrivit site-ului Coca-Cola, compania produce in mod curent 3.500 de produse, in peste 200 de tari, multe dintre acestea fiind specifice unor tari sau zone geografice.

Va prezentam in continuare cateva produse ale celebrei firme de care nu ati auzit si, probabil, nici nu le veti vedea vreodata prin Romania

1. Café Zu

Aceasta cafea tailandeza nu este pentru domnisoare sau pentru lenesi. Descrierea „oficiala” a cafelei Zu avertizeaza ca bautura contine gingseng si este dedicata barbatilor intre 25 si 35 de ani care depun un efort fizic intens.

2. Samurai

Samurai este o bautura energizanta care se vinde exclusiv in Vietnam, desi denumirea te duce cu gandul mai mult spre Japonia. Aceasta bautura nu este pentru copii, fiind recomandata adultilor care au nevoie de o „explozie” de energie.

3. Jaz Cola

Coca-Cola produce multe bauturi pentru Filipine, insa Jaz-Cola este speciala: a fost creata exclusiv pentru cei care traiesc in Insulele Visayan (unul dintre cele trei „judete” ale Filipinelor).

4. Kuat

Brazilienii sunt topiti dupa fructele de guarana, continutul acestora de cofeina facandu-le pe acestea ingredientul ideal pentru multe bauturi energizante. Coca-Cola nu putea deci sa piarda trenul pe piata locala, bautura lor energizanta, Kuat, fiind produsa in doua variante: cu aroma de guarana si aroma de guarana si portocale.

5. Limca
Limca este un suc de lamaie care se vinde in India, Nigeria, Emiratele Arabe Unite si Zambia. La origine, compania care producea Limca era indiana, dar a fost cumparata de Coca-Cola in 1993.

6. Wellness (Starea de bine)

In ciuda numelui englezesc, Wellness este disponibila numai in Japonia, si este unul dintre produsele cu care compania a raspuns la criticile referitoare la bauturile care contin zahar. Bineinteles, Welness este dedicata „femeilor care vor sa arate bine in permanenta”.

7. Tiky

Tiky, o bautura cu aroma de ananas, se vinde numai in Guatemala. In afara faptului ca iti racoreste setea, Tiky „iti da o atitudine pozitiva”.

8. Smart

Smart este una dintre primele bauturi create de Coca-Cola special pentru China si are un mare succes, vanzarile crescand constant. Probabil de „vina” este si sloganul adoptat de companie pentru a vinde aceasta bautura, in care se spune ca Smart are „o atitudine distractuva si nonconformista„. Smart se gaseste in mai multe variante, cu arome de mere, grapefruit, mandarine, piersici sau pepene verde.

9. Qoo

Qoo este o bautura foarte populara printre tinerii din Asia. Mai mult, si parintii sunt multumiti, continutul sporit de vitamina C si calciu scutindu-i de a-i „alerga” pe copii cu punga de vitamine. Qoo se gaseste in China, Hong Kong, Japonia, Macao Coreea si Singapore.