Rănită la un ochi, Paula Chirilă a fost trimisă la duel de colegii din ”Ultimul Trib”

De: Alexandra Necsoiu / 05.10.2018, 10:20
Paula Chirilă şi Ema Şerban au fost propuse la nominalizare după ce echipele lor au pierdut jocurile de Nominalizare şi, respectiv, Salvare. Mai mult, aseară, într-o nouă ediţie ”Ultimul Trib”, la Antena 1, Lemurii au pierdut şi proba de Teritoriu, astfel că s-au instalat, deloc comod, pe insula pustie.

Împinşi de dorinţa de a obţine o ”cazare” mai bună sau de a-şi păstra vila deja câştigată, Lemurii şi Corocodilii au intrat în jocul de Teritoriu motivaţi, în timp ce Cameleonii, care în mod complet neaşteptat au reuşit să trăiască regeşte pe insula pustie au fost mult mai relaxaţi. ”Nu trebuie să avem niciun stres, pentru că nu avem nimic de pierdut”, au spus aceştia, care înainte de a pleca de pe insula pustie au lăsat câteva lucruri ”moştenire” celor care vin, dar şi un mesaj cu indicaţii preţioase. Singurul inconvenient resimţit de toată lumea a fost lipsa unui duş decent. ”La un moment dat ne-am întâlnit cu Crocodilii, iar ei miroseau atât de bine, ne era şi jenă. Noi am făcut duş doar în mare, nu ştiam cât de bine ne-am spălat, ne-am limpezit, nu m-am uitat într-o oglindă de o săptămână, nici măcar nu ştiu cum arăt”, a povestit amuzată Ema Şerban.

De partea cealaltă, în sat, Lemurii speră că o vreme nu se vor mai întoarce la localnici, chiar dacă aceştia i-au prirmit cât au putut de bine, aşa că le-au făcut acestora mici cadouri înainte de a pleca. ”Sper să câştigăm vila, că mor! Tot timpul eu sunt ultima care intră în joc şi am senzaţia că toate oalele se sparg în capul meu”, a spus Daniela Crudu, care i-a făcut cadou halatul său de mătase mamei Vula, cea care a avut grijă de ei cât timp au stat în sat. Daniela a fost însă şi cea mai dornică să plece din sat, după ce a avut probleme cu mâncarea locală. ”Ce să mănânc, orez cu cartofi? Sper să câştigăm mâine, eu aici nu mă mai întorc, vorbesc serios! Sunt leşinată de foame, zac… am mâncat cinci feliuţe de cartofi prăjiţi. N-am ce să fac, sunt fiţoasă la mâncare şi nu pot mânca orice”, a spus Daniela Crudu.

Singura proplemă a Crocodililor a fost, în mod surprinzător, chiar legată de mâncare, însă nu de lipsa ei. ”Cred că luxul de la vilă ni s-a urcat la cap, nu ne mai înţelegem ce mâncăm, că e peşte, că e vită, unii vor şi una şi alta!”, a spus Roxana Chiperi, care a mărturisit că nu ar deranja-o să încerce şi alte teritorii.
Cu aceste dorinţe în minte, cele trei triburi au intrat în cursa pentru Teritoriu,. Doar Paula Chirilă a rămas pe margine, pentru a echilibra echipele, având în vedere că atât Crocodilii, cât şi Cameleonii aveau doar câte şase membri. În ciuda strategiilor făcute încă de la început, forţa băieţilor din echipa Crocodililor combinată cu flexibilitatea colegelor lor, i-au ajutat să termine într-un timp record proba extrem de dificilă, ce i-a obligat să împingă printre mai multe obstacole un cub uriaş pe care era căţărat un coechipier. Astfel, sportivii şi-au adjudecat vila pentru a doua săptămână la rând, în timp ce Cameleonii au ”avansat” la sat, după ce au ieşit pe locul al doilea. Lemurii au terminat însă ultimii, aşa că şi-au făcut bagajele pentru insula pustie. ”În momentul acela m-a bufnit plânsul! Eram terminată! Mi-am dat seama că o să dorm pe plajă, după ce atâtea zile am suferit de foame, am mâncat doar câteva gogoşi şi puţin orez! Şi, oricum, alea fac celulită, iar eu nu am de gând să fac celulită aici!”, a spus Daniela Crudu, în timp ce coechipierii săi, dar şi Cameleonii încercau să o încurajeze.

Mama Vula i-a luat astfel în primire pe Cameleoni şi le-a făcut turul de onoare, în timp ce Lemurii au urcat pe barca ce i-a dus pe insula pustie, iar Crocodilii s-au întors pe marginea piscinei de la vilă! ”Ne-am întors ca la noi acasă!”, a spus Lola. În acest timp, Mircea Zamfir a mărturisit pentru prima dată că ar fi suferit foarte mult din punct de vedere fizic dată ar fi pierdut acest teritoriu. ”Dacă ajungeam pe insula pustie, cred că aş fi căutat toţi melcii posibili! Eu dacă mă pun la masă mănânc până vomit… când eram mic nu aveam de mâncare şi apoi când ajungeam într-un loc în care mi se oferea, mâncam tot. Şi acum am rămas aşa…”, a dezvăluit Mircea.

Pe rând, Cameleonii au descoperit condiţiile de neimaginat pentru ei şi s-au bucurat de fiecare saltea în parte, dar şi de găinile primite ”moştenire” de la Lemuri şi de copiii şi obiceiurile locale. ”Ne gospodărim bine aici, e mult mai bine decât pe insulă”, a spus Oana Dedeu, în timp ce Ema s-a arătat fericită că în sfârşit va putea dormi liniştită, fără să se teamă că i se va plimba un crab prin păr.

Pe insula pustie însă, Lemurii s-au pus pe treabă imediat ce au ajuns, lăsând-o pe Daniela să îşi revină puţin din şoc. Băieţii au spart câteva nuci de cocos ca să aibă ce mânca atunci, apoi au ieşit la pescuit, în timp ce fetele au strâns lemne de foc pentru a putea găti. ”Aşa sunt de mică, mama îmi spunea că dacă mi-e foame cu adevărat, mănânc şi pietre. Dar nu mănânc dacă nu vreau… preferam să iau bătaie decât să mănânc ce nu îmi plăcea… îmi lua mama farfuria cu tocăniţă şi mi-o punea în cap şi tot degeaba!”, a povestit Daniela, care a plecat să facă plajă.

Căutând lemne de foc, Paula Chirilă a găsit însă un păianjen foarte mare, care i-a provocat un atac de panică puternic. ”Eu sufăr de arahnofobie, nu ştiu ce caut eu aici… de când l-am văzut, nu mă mai pot relaxa şi abia aştept să plec de pe insulă”, a povestit aceasta. Iar dacă de obicei se spune că ”noaptea e un sfetnic bun”, din păcate pentru Lemuri nu s-a adevenit, ci s-au arătat şi mai multe probleme. Genunchiul la care Ionuţ Iftimoaie s-a rănit în timpul probei era umflat, micul dejun al concurenţilor a constat tot în nucă de cocos, iar de teama insectelor şi de frig, fetele abia au dormit.
După o noapte în noile teritorii, a doua zi le-a adus concurenţilor o nouă probă cu o miză la fel de mare – Nominalizarea! ”Echipa galbenă va pierde astăzi, a căzut foarte mult şi fizic şi psihic. Ioana nu e atât de valoroasă pe cât am crezut şi cred că echipa galbenă se duce încet-încet în jos”, a spus ”crocodilul” Alex Filip înainte ca jocul să înceapă.

Din păcate, presimţirea lui s-a adeverit în ceea ce îi priveşte pe Lemuri, cu atât mai mult cu cât aceştia aveau şi doi oameni răniţi în echipă – pe Ionuţ Iftimoaie şi Paua Chirilă. Luptătotrul K1 a fost cel care a rămas pe margine, în timp ce Daniela, Lola şi Oana au fost desemnate pentru a fi cele cărate pe braţe de colegii lor pe parcursul probei în care aceştia aveau de parcurs un traseu încălcit, plin de funii şi obstacole. Lemurii au fost însă cei care s-au grăbit şi şi-au încurcat frânghiile încă de la primul gard de lemn, în timp ce Crocodilii au reuşit să câştige un avans, care în cele din urmă le-a adus şi victoria. Plasaţi pe ultimul loc, Lemurii s-au văzut puşi în situaţia de a propune un om la duel. ”A fost un haos, am fost extrem de dezorganizaţi, ne-a lipsit forţa lui Ionuţ”, a mărturisit Sorana. ”Aşa suntem noi, oamenii, formaţi, avem nevoie de cineva care să ne ghideze. Îmi pare rău că nu am participat la proba aceasta, nu ştiu dacă puteam mai mult, dar trebuia să încerc. Ştiu că e o etapă dificilă, votul meu merge către persoana care nu a putut susţine echipa atât cât ne-am fi dorit noi şi cât şi-ar fi dorit ea”, a spus şi Ionuţ neputincios şi a ales să o nominalizeze pe Paula.

Decizia sa a fost urmată de majoritatea voturilor colegilor, astfel că Paula a fost cea desemnată de lupte mâine la Duel. ”Cred că am fost cea mai la îndemână victimă… Balivernele astea şi lacrimile de crocodil, pe mine nu mă impresionează, asta fac şi eu la teatru! La următoarea probă, dacă Daniela participă şi echipa pierde, eu cred că numele nominalizatului va începe cu ”D” şi cred că şi Daniela ştie asta!”, a spus Paula Chirilă la final, după ce Ionuţ, Sorin şi Sorana au încercat pe rând să o asigure cu lacrimi în ochi că nu şi-ar fi dorit să o voteze.

Adversara sa, cea împotriva căreia Paula va lupta astăzi, de la ora 20.00, la Antena 1, va fi Ema Şerban, cea nominalizată de Cameleoni după ce aceştia au pierdut proba de Salvare în faţa Crocodililor. Pentru cel de-al doilea concurs, echipele au fost legate la ochi şi nevoite să aibă încredere în căpitanii Alex Filip şi Silviu Mircescu pentru a-i ghida pe parcursul unui traseu în care aveau de descoperit mai multe elemente ale unui puzzle. ”A fost groanic, să stai să asculţi fiecare sunet, dar Alex nu e doar un pachet de muşchi, el a calculat pentru fiecare mişcările înainte să ne trimită pe traseu. Albaştrii mi s-au părut foarte slab pregătiţi, dar nu din cauza lor, ci din cauza celui care i-a condus”, a spus Roxana Chiperi.

Cameleonii au pierdut însă pe mâna lui Silviu Mircescu, cel care deşi nu era legat la ochi, nu a văzut o piesă de puzzle de pe traseu până în ultimul moment şi, în plus, colegii săi au reuşit să descopere ultima piesă îngropată în nisip când deja Crocodilii terminau deja de aranjat cuburile.

Astfel, la cererea ei, Ema a fost cea nominalizată să lupte la Duel, cu riscul ca echipa albastră să rămână în doar cinci concurenţi în cazul în care aceasta nu câştigă. ”Ne-am gândit că oricum fiecare dintre noi va trebui să meargă la Duel, iar eu mă simt mai în stare mâine! Eu m-am gândit că, având în vedere că a stat mai mult pe bară, ar putea fi nominalizată Paula Chirilă. Şi atunci, oricine dintre noi s-ar putea întoarce de la un Duel cu ea. Nu spun asta pentru că o subestimez, dar are o problemă medicală. Sunt convinsă că au mare încredere că eu o să mă întorc!”, a spus Ema.

Ce probă vor avea de înfruntat Ema şi Paula şi cine va câştiga Duelul, telespectatorii pot afla în această seară, de la ora 20.00, la Antena 1, într-o nouă ediţie ”Ultimul Trib”.