Revelion cu PRO TV şi ProFM

Apropo.ro / 07.01.2008, 00:00
Revelion cu PRO TV şi ProFM
Datele de audienţă arată că, în noaptea dintre ani, PRO TV a devansat toate posturile de televiziune rivale. Astfel, în prime time (19.00-23.00), PRO TV a înregistrat pe publicul comercial (din mediul urban, între 18 şi 49 ani) 7,0 puncte de rating şi 21,8% cotă de piaţă, în timp ce următoarea clasată, Antena 1, înregistra 5,2 puncte de rating şi 16,2% cotă de piaţă.

Ultima ediţie a Ştirilor PRO TV din 2007 a avut 7,3 puncte de rating şi 24,4% cotă de piaţă, aproape dublu faţă de Antena 1 (3,8 puncte de rating şi 12,6% cotă de piaţă). Emisiunea lui Măruţă, “Happy End 2007”, a strîns 7,8 puncte de rating şi 23,7% cotă de piaţă, situînd PRO TV pe locul I, în timp ce următoarea clasată, Antena 1, a înregistrat 6,2 puncte de rating şi 19,0% cotă de piaţă.

Cu programul “Made in Romani-A”, PRO TV a strîns 6,9 puncte de rating şi 20,1% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 – 4,9 puncte de rating şi 14,2% cotă de piaţă. Momentul de maximă audienţă s-a înregistrat puţin după miezul nopţii, cînd o treime dintre cei aflaţi în faţa micului ecran urmăreau programele PRO TV.