River Woods se re(creeaza)

Apropo.ro / 07.04.2006, 11:57
River Woods se re(creeaza)
River Woods se innoieste constant. Si nu vorbim de haine, ci de imagine. Un brand care se respecta, din cand in cand mai pune la cale cate o campanie publicitara alaturi de Graffiti BBDO. Si nici sezonul acesta de primavara-vara nu face exceptie. Ca doi parteneri de nadejde ce se afla, River

River Woods se innoieste constant. Si nu vorbim de haine, ci de imagine. Un brand care se respecta, din cand in cand mai pune la cale cate o campanie publicitara alaturi de Graffiti BBDO. Si nici sezonul acesta de primavara-vara nu face exceptie. Ca doi parteneri de nadejde ce se afla, River Woods si Graffiti au dat sfoara in tara despre ce le-a copt mintea.

Doamnelor si Domnilor, piesele de rezistenta ale acestui sezon se numesc Mother, Young Man si Prince Albert. Imagini cum nu se poate mai creative, dar un pic socante si altfel. Ideea campaniei a pornit de la cateva din calitatile hainelor marca River Woods : rezistenta si comoditate. Si joaca a continuat : haine atat de rezistente si de comode incat nu iti mai vine sa le dezbraci vreodata. Si trece timpul peste tine si tu nimic. Nu renunti la hainele River Woods.

Cele trei imagini publicitare (printuri) vorbesc despe durata si despre trecerea timpului. Dar calitatea ramane aceeasi. Ea nu se demodeaza. Calitatea si comoditatea o caracterizeaza atat pe mama care alapteaza fara sa renunte la bluza pe care o poarta, cat si pe tanarul care isi admira hainele de cand era copil si care, intre timp, i-au ramas mici, dar si pe cel care si-a facut piercing cu hainele pe el. Doar de dragul purtarii lor. Sunt River Woods, ati uitat ?

Campania se deruleaza in toate punctele fierbinti River Woods din tara : Bucuresti, Timisoara si Constanta. Tinta ei? Sa atraga oameni creativi si puternici, care cunosc valoarea hainelor pe care le poarta, dar care apreciaza la justa lui valoare pretul pe care il platesc pentru calitate. River Woods seduce timpul.