Romania ar putea deveni prima tara care se promoveaza turistic pe Facebook

Apropo.ro / 13.08.2010, 13:31
Romania ar putea deveni prima tara care se promoveaza turistic pe Facebook
Reprezentantii Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului vor sa dezvolte un proiect de promovare a Romaniei prin intermediul retelei de socializare Facebook.

Avand peste 550 de milioane de vizitatori unici, lunar, si peste
630 de miliarde de afisari (tot lunare), Facebook nu mai este un
simplu site de socializare.


Facebook este un fenomen
, este un gigant care a luat amploare
in ultimul an si este una dintre cele mai bune optiuni posibile
pentru a-ti promova o afacere, online.

Lasand la o parte
scandalul cu logo-ul noului brand turistic romanesc
,
reprezentantii Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului
s-au intalnit ieri, 12 august 2010, cu unul din oamenii care au
putere de decizie in Facebook, Mark Cowan.

„Scopul intalnirii a fost discutarea modului in care platforma
si aplicatiile Facebook pot ajuta turismul romanesc” reiese din
comunicatul
de presa al ministerului
.

Nu va ganditi ca vor face o simpla pagina in care userii vor da
Like, ci o campanie in toata regula, pe mai multe nivele.

Acest parteneriat, daca s-ar incheia, ar fi o premiera
internationala iar Mark Cowan declara „Echipa Facebook este
incantata de posibilitatea de a fi implicata in acest proiect.
Credem ca legatura creata intre utilizatori si brand, prin social
advocacy, va crea un mesaj extrem de puternic in cadrul platformei
Facebook”.

Ramane de vazut ce se va intampla in perioada urmatoare si, mai
important, cat va scoate din buzunar Romania pentru a se promova pe
Facebook avand in vedere ca nu ne zgarcim la proiecte nationale:
890.000 de euro pentru noul brand de tara,
500 de milioane de euro pentru e-Romania.ro
, 850.000 de euro
pentru indicatoare rutiere 3D, 28 de milioane de euro pentru partia
de schi in zona
Vidra – Obarsia Lotrului
si multe altele.