„România, te iubesc!”, „Știrile” și „Filmul PRO” au condus audiențele duminică

De: Ana Obretin / 22.11.2021, 13:14
„România, te iubesc!”, „Știrile” și „Filmul PRO” au condus audiențele duminică

Emisiunea „România, te iubesc!”, „Știrile Pro TV” și „Filmul PRO” au condus topul audiențelor duminică.

La „România, te iubesc!” a fost prezentată o anchetă realizată de Cosmin Savu, „Metale rare uitate în sertare”. România este una dintre puținele țări europene cu rezerve conturate de zăcăminte rare, metale atât de căutate în era digitalizării. Depindem de aceste materiale pentru dezvoltarea digitalizării și pentru tehnologiile orientate spre viitor, se arată într-un comunicat remis Apropo de Pro TV.

„România, te iubesc!” a fost lider de audiență pe toate categoriile de public. Emisiunea a înregistrat 5,8 puncte de rating și 17,1% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4 puncte de rating și 11,9% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 18.00 – 18.58, Pro TV a condus topul televiziunilor cu 5 puncte de audiență și 17,5% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 3,5 puncte de rating și 12,3% share.

Și jurnalul principal a fost lider de audiență pe toate categoriile de public. A înregistrat 10,8 puncte de rating și 26,2% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6,2 puncte de rating și 15,1% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 18.59 – 19.57, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 7,6 puncte de audiență și 21,7% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 5,8 puncte de rating și 16,4% share. La nivel național, aproape 1,8 milioane de telespectatori urmăreau PRO TV.

Filmul PRO i-a ținut pe telespectatori în fața televizoarelor și a condus topul audiențelor în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD. Filmul a înregistrat 10,6 puncte de rating și 23,9% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 9,3 puncte de rating și 21% share. La nivel național, peste 1,5 milioane de telespectatori urmăreau Filmul PRO.

CITEȘTE ȘI: Vlad Enăchescu este noul Head of Sports la Pro TV

Foto: Pro TV