Romanii asteapta gadget-uri de ultima generatie de la Mos Craciun

De: Gabriela Voicu / 07.12.2011, 16:30
Romanii asteapta gadget-uri de ultima generatie de la Mos Craciun
Conform unui sondaj realizat pe un esantion de 1167 de persoane, cu varste cuprinse intre 10 si 60 de ani, 55.78% dintre romani au raspuns afirmativ la intrebarea "Crezi in Mos Craciun?".

Conform unui sondaj derulat de Liberty Center pe un esantion de 1167 de persoane cu varste cuprinse intre 10 si 60 de ani, 55,78% dintre romani au raspuns afirmativ la intrebarea „Crezi in Mos Craciun?”. Majoritatea si-au argumentat decizia precizand ca mosul le aminteste de perioada copilariei, dar si ca este un motiv de bucurie sau un prilej de a-si exprima sentimentele frumoase fata de persoanele dragi.

Conform rezultatelor, femeile cred in Mos Craciun mai mult decat barbatii. Astfel, din totalul celor care au raspuns afirmativ la intrebarea „Crezi in Mos Craciun?” (651 de persoane de toate varstele), un procent de 56,2% e reprezentant de persoane de sex feminin si doar 43,7% sunt persoanele de sex masculin.

Romanii vor gadget-uri de ultima generatie, de Craciun

In paralel, au fost chestionati 1477 de respondenti cu varste cuprinse intre 10 si 60 de ani, cu privire la cadourile pe care ar vrea sa le primeasca de la Mos Craciun anul acesta. Conform rezultatelor, majoritatea romanilor au raspuns ca isi doresc gadget-uri de ultima generatie (28.23%), cat si vacante in strainatate (23.29%).

De pe lista de cadouri pe care si le doresc romanii anul acesta, nu lipsesc nici hainele si accesoriile. Astfel, 13.47% dintre cei care au raspuns la sondaj si-au exprimat dorinta de a primi astfel de daruri.

Surprinzator este faptul ca bijuteriile sau parfumurile scumpe nu ocupa un loc fruntas in clasamentul obiectelor dorite sub brad; doar 4,54% dintre respondenti si-ar dori astfel de cadouri. Nici cartile nu se bucura de notorietate, obtinand un procent de 3.52%. Alte cadouri mentionate de romani includ aparaturi electrocasnice, obiecte de decoratiuni interioare sau daruri de lux, precum masini straine.

Studiul a fost derulat ca parte a campaniei promotionale de sarbatori „Eu cred in Mos Craciun”, desfasurata in perioada 1-23 decembrie la Liberty Center.