Românii „au făcut-o lată” de 1 decembrie la PRO TV

Apropo.ro / 08.12.2008, 00:00
Românii
Pe parcursul întregii zile, pro­gra­­mele speciale PRO TV i-au ţinut în faţa micilor ecrane pe cei mai mulţi tele­spectatori şi au dominat topul audienţelor.

Astfel, pe parcursul întregii zile, în intervalul orar 02.00 (01.12.2008) – 01.59 (02.12.2008), PRO TV a fost lider de piaţă, pe publicul comercial între 18 şi 49 de ani, cu o audienţă medie de 4,3 puncte de rating şi 21,4% cotă de piaţă, de două ori mai mult decît Antena 1, cu 2,3 puncte de rating şi 11,4% cotă de piaţă.

Minutul de aur al întregii zile s-a înregistrat în cadrul Ştirilor PRO TV de la ora 19.00 cînd, la nivelul întregii populaţii a României, aproape 3 milioane de telespectatori au fost cu ochii pe reportajele speciale despre români, PRO TV înre­gistrînd un vîrf de audienţă de 14,5 puncte de rating şi 32,4 procente din cota de piaţă.