S-a lansat agenţia Trending Influencers

De: Cristiana Trifu / 05.12.2017, 10:49
S-a lansat agenţia Trending Influencers
Online-ul provoacă şi inovează. Marketingul se adaptează, iar creatorii de conţinut au devenit jucători importanţi pe piaţa de advertising. Trending Influencers (www.trendinginfluencers.com), cea mai nouă agenţie de influencers powered by Global, aduce laolaltă câteva sute de influenceri cu comunităţi relevante în social media, pe domeniul lor de activitate. Noua agenţie are ca focus segmentul de micro-influencers din 10 nişe diferite: beauty & fashion, men’s lifestyle, travel, luxury, sports, arts, entertainment, teenage, parenting şi professionals.

Olga Juverdeanu, General Manager Global: „Studiem în permanenţă piaţa şi ne propunem să rămânem trendsetteri şi pe acest segment. Credem că următoarea etapă în influencers marketing este partea de targetare, de nişare pe micro-influenceri, cu comunităţi mici, dar foarte fidele, loiale, în care engagementul este mult mai mare decât într-o comunitate generalistă. Probabil că acesta este viitorul şi pentru asta ne pregătim.”

Majoritatea statisticilor legate de obiceiurile de consum arată că în jur de 92% din cumpărători au deciziile bazate pe recomandări. De la cine sunt aceste recomandări? De la apropiaţi, specialişti şi oameni pe care îi admiră – adică influenceri şi micro-influenceri.

Campaniile cu micro-influenceri îi permit advertiser-ului să ajungă la un public extrem de targetat pentru brandul său, să obţină credibilitate şi un engagement mai mare, la un cost mai mic – comparabil cu bugetul pentru TV, de exemplu.

Într-un studiu publicat recent, Sway Group Research a emis următoarele concluzii:
• Advertiserii care au implementat o campanie de micro-influenceri au câştigat 26 de lei în media value pentru fiecare 4 lei investiţi.
• 81% din advertiseri au spus că marketingul cu micro-influenceri este eficient.
• 92% dintre consumatori au încredere în recomandările micro-influencerilor specialişti în domeniile lor de activitate, în timp ce doar 33% sunt influenţaţi de reclame.
• 74% din marketeri au în plan să folosească influencers marketing în viitorul apropiat.

Trending Influencers oferă un spaţiu comun creatorilor de conţinut original pe nişa pe care o reprezintă, astfel încât să creeze cea mai relevantă platformă de digital content nişat, atât pentru consumatori, cât şi pentru specialiştii din advertising sau pentru branduri. Cu o vastă experienţă în social media, business şi digital marketing, echipa Trending Influencers vine cu know-how şi cu o viziune fresh, astfel încât această comunitate digitală să livreze conţinut de calitate, original şi inovator.  

Alexandra Hash, Manager Trending Ingluencers: „Trending Influencers este o comunitate de oameni interesanţi care excelează în domeniul în care activează. Cred că adevăraţii lideri de opinie sunt specialiştii, iar Trending Influencers are specialişti din domenii variate precum sport, călătorii, luxury, dans, modă, chiar şi medicină. Engagement-ul micro-influencerilor este impresionant, credibilatatea lor este solidă, iar conţinutul original. Este un proiect de care sunt foarte entuziasmată şi care, cred, va schimba abordarea de advertising si endorsement a brandurilor nu doar în România, ci la nivel internaţional.”