Serialul japonez „Alice in Borderland” de pe Netflix profită de succesul fenomenului „Squid Game”

De: Andra Voiculescu / 03.11.2021, 16:29
Serialul japonez „Alice in Borderland” de pe Netflix profită de succesul fenomenului „Squid Game”

Serialul japonez „Alice in Borderland” este deja un succes pentru Netflix. Dar, datorită succesului global al seriei sud-coreene, la fel de distopice, „Squid Game”, gigantul de streaming a văzut șansa de a face și din „Alice” un nou hit.

Directorii companiei de streaming le-au oferit participanților la un seminar desfășurat în cadrul TIFFCOM (Festivalul Internațional de Film de la Tokyo), o dezvăluire a algoritmilor și strategiilor de recomandare. Sakamoto Kaata, vicepreședintele responsabil cu conținutul japonez, a declarat că Netflix caută proiecte cu „3 C”: „conținut, alegere (choosing – lb. engleza) și conversație”.

Michael Smith, managerul Netflix din Tokyo, responsabil cu inovarea produselor, a declarat că Netflix își propune să adapteze experiența de vizionare pentru fiecare membru. El a citat „Alice” ca exemplu. Seria de acțiune SF din 2020, plasată într-un Tokyo abandonat, unde jucătorii recrutați participă la jocuri pe viață sau pe moarte, se bazează pe un best-seller comic și este regizată de specialistul în acțiune Sato Shinsuke. A fost lansat pe 10 decembrie 2020 și a ajuns în top zece Netflix în aproape 40 de țări și teritorii.

Pe lângă dublarea și subtitrarea serialului în peste 30 de limbi, „am personalizat imaginile (ale seriei „Alice”) pe care le-am folosit pentru fiecare abonat”, a spus Smith. „Unii abonați l-au găsit ca „seriale TV japoneze”, unii l-au descoperit în „show-uri TV bazate pe manga”, iar alții l-au văzut în „thrillere TV cu suspans”, a spus Smith.

După lansarea „Squid Game” în septembrie 2021, Netflix a promovat și recomandat și serialul ca având o premisă la fel de fatală și o poveste plină de acțiune.

„Am fost încântați să vedem că mulți utilizatori care au descoperit și vizionat „Squid Game” au început să descopere și „Alice” pentru prima dată”, a spus Smith. „Serviciul nostru a preluat această legătură și a început să recomande „Alice” mai multor membri care nu au văzut deja emisiunea.”

Rezultatul a fost ceea ce Smith descrie ca o „creștere considerabilă a vizionarii globale” pentru „Alice”. „A intrat în top zece serii în mai mult de cincizeci de țări din întreaga lume, la mai bine de nouă luni de la lansarea sa inițială”, a spus el.

 


Sursa foto: Profimedia

Citește și: „The Midnight Sky” este disponibil pe Netflix în România (apropotv.ro)