Sugar CRM lanseaza servicii de suport

Apropo.ro / 08.09.2004, 12:44
Sugar CRM lanseaza servicii de suport
Sugar CRM planuieste introducerea serviciilor de suport pentru produsul propriu de management gratuit, pentru a distrage clientii de la folosirea programelor costisitoare. Compania creaza un program numit Sugar Sales pentru a ajuta companiile in coordonarea oportunitatilor in vanzari si

Sugar CRM planuieste introducerea serviciilor de suport pentru produsul propriu de management gratuit, pentru a distrage clientii de la folosirea programelor costisitoare.

Compania creaza un program numit Sugar Sales pentru a ajuta companiile in coordonarea oportunitatilor in vanzari si relatiile cu clientii. Aplicatia gratuita este comparabila cu aplicatii contra cost oferite de rivali precum Best Software, FrontRange Solutions, Microsoft, Salesforce.com si altele pe piata softwarelor CRM.

Compania cu 10 angajati lanseaza si un set de servicii pentru suport la pretul de 149 USD/utilizator/an. Totusi SugarCRM va continua sa ofere software in regim gratuit colectand taxe pentru servicii de instalare, training, suport tehnic si patch-uri. Compania planuieste introducerea serviciilor de hosting in octombrie.

Alaturi de lansarea pachetului de servicii, SugarCRM introduce unele trasaturi software, inclusiv un tool pentru importarea datelor din programele rivale.

SugarCRM este una dintre putinele companii open-source care se bazeaza pe aplicatii business. Altii precum Red Hat si MySQL creaza infrastructura, constand in sisteme de operare si baze de date. Din momentul aparitiei, utilizatorii au descarcat de pe Web peste 20,000 de copii ale programului. Este printre cele mai populare download-uri de pe Sourgeforce, sit web care hosteaza multe proiecte open-source.

SugarCRM ofera cel mai nou model business, care concureaza alaturi de companii dominante precum Oracle, Microsoft, PeopleSoft si SAP.

Salesforce.com, care a inceput vanzarile publice de actiuni, doreste sa lanseze un serviciu de CRM gazduit, cu abonament lunar.

Sursa: ZDNet, preluat de SmartNews.