Trup de zeiţă! Annes, în costum de baie – FOTO

De: Cristiana Trifu / 25.09.2017, 14:58
Trup de zeiţă! Annes, în costum de baie - FOTO
Annes a plecat in Grecia, intr-o vacanta mult asteptata. Si daca initial trebuia sa stea in insula Lefkada doar o saptamana, excursia s-a mai prelungit.

Ne povesteste chiar artista de ce: “Am stat doua saptamani  in insula Lefkada,  insula Corfu, Salonic si Meteora-Grecia. Vara am petrecut-o in concertele de dupa lansarea noii piese “Arde” feat.Balkan https://www.youtube.com/watch?v=T_oiDg8UqKM asa ca, vacanta noastra a avut loc la inceput de toamna. Am oscilat intre Spania si Tunisia dar in final am ales  Grecia. Desi am fost pentru a patra oara in insorita Grecie dar niciodata in acelasi loc. Si a fost prima vacanta in afara tarii in care am mers doar eu si cu Dan, iubitul meu, pentru ca, de regula, vacantele ni le faceam in compania prietenilor. Ne-am luat vacanta pentru o singura saptamana. Am plecat cu avionul dar ne-am intors cu masina…pentru ca, nu aveam cum sa fim lasati prea mult timp singuri. Dupa 6 zile doi prieteni  ne-au surprins si au venit cu masina pana in Lefkada; asa am hotarat sa renuntam la avion pentru a mai explora insula impreuna cu ei”, marturiseste Annes.

Artista si iubitul ei au vizitat mai multe locuri din Grecia si au inchiriat la un moment dat si o barca, care le-a dat ceva batai de cap, fiind la un pas de a se rasturna in Marea Ionica.
“Am vizitat insula in intregime atat pe mare cat si pe uscat.  Marea Ionica este de o frumusete de nedescris. In cele doua croaziere pe vas in care am fost am putut admira cele mai importante  insule ionice: Kefalonia, Meganissi, Ithaca, insula Skorpios – insula aflata in proprietatea particulara a lui Aristotle Onassis, acum inchiriata unui cardiolog rus. De altfel, foarte bine pazita 24 din 24. Ne-am aventurat pe mare insa si singuri, am inchiriat toti patru o barca proprie, am ajuns pe niste plaje pustii de o frumusete salbatica de nedescris in cuvinte,  am explorat tot ce am gasit in cale; golfulete salbatice de unde am cules agate si alte pietre semipretioase, bai in Marea Ionica, o iluzie, o nebunie, aproape de o frumusete ireala, clara, de un turcoaz nemaivazut.

Conducatori amatori de barca, evident furati de peisaje am tot intarziat intoarcerea pe insula…dupa ora 17 marea devine agitata asa ca ne-au cam prins valurile, aproape sa ne rasturnam la un moment dat, am ramas fara benzina in rezervor, am realimentat din bidon, stropiti din cap pana in picioare, mai degraba “murati” pentru ca Marea Ionica cu al ei superb turcoaz este incredibil de sarata. Intr-un final am reusit in cele din urma sa ajungem mai aproape de insula unde marea era mai linistita si am revenit in port.

Pe uscat am vizitat toate statiunile,  porturile mai importante, spre exemplu  Portul Katsiki  denumit si Portul Caprelor cu cea mai frumoasa si impunatoare plaja.
Intr-una din zile ne-am aventurat si in insula Corfu aflata la 5 ore  distanta de Lefkada; 3 ore cu masina, 2 ore pe feriboat. La intoarcere spre Romania ne-am oprit o zi in Salonic si inca o zi in Meteora pentru a urca la manastiri. Dupa 2 saptamani petrecute pe insula, unde am descoperit linistea si frumusetea naturii la superlativ, unde am respirat aerul curat care parca te purifica, ajungand din nou in orase, in agitatie si gaze de esapament ne-a luat ceva pana ne-am reacomodat..
Am impartasit pe parcurs impresii legate si de mancare sau peripetiile traite, prietenilor de pe paginile de socializare Annes official si in curand imagini pe contul de youtube, vlog  Annes”, a mai adaugat artista.