Un brand celebru de haine si accesorii promoveaza anorexia!

Apropo.ro / 13.07.2011, 13:12
Un brand celebru de haine si accesorii promoveaza anorexia!
Retailer-ul britanic Topshop a fost nevoit sa schimbe imaginea campaniei de promovare a noii colectii, in care apare un model extrem de slab. Afla de ce!

Brand-ul de haine si accesorii feminine Topshop a socat cu noua
campanie, a carei imagine este fotomodelul Codie Young, un model
care poarta masura 0.

Cei de la Topshop au ales pentru site-ul oficial al brand-ului o
imagine in care Codie este atat de slaba incat haina de pe
ea pare purtata
de un schelet
.

Reprezentantii celebrului magazin au fost rugati sa schimbe poza cu
tanara, deoarece aceasta promoveaza o imagine total nesanatoasa si
le impinge pe femei sa se infometeze si sa devina anorexice pentru
a urma exemplele din lumea modei.

Codie Young pentru Topshop

In cateva zile, imaginea a fost schimbata, dar
cu una in care apare tot Codie Young, de data aceasta aratand mai
bine, dar tot firava si palida.

Cei de la Topshop au declarat ca nu o vor inlocui pe Codie,
pentru ca ea este o tanara sanatoasa, care, din nefericire, a fost
fotografiata dintr-un unghi nefavorabil. Acestia au mai precizat ca
in imaginea initiala modelul poarta haine potrivite pentru masura
10, iar acestea au fost poate prea lejere pentru corpul ei.

Topshop,
care a colaborat cu Kate Moss
, in 2009, este o companie de
haine din Regatul Unit, cu magazine si distributie online in peste
20 de tari (inclusiv in Romania), cele mai multe aflandu-se in
Rusia (22), Irlanda (16) si Filipine (11). Principalele colectii
ale rateiler-ului cuprind haine pentru femei si diverse accesorii
adresate acestora din urma.

Topshop face parte din Arcadia Group
, care mai detine
brand-urile Burton, Dorothy Perkins si Miss Selfridge.