Un cinematograf din Shanghai, China, a creat, din greșeală, o campanie de marketing excelenă pentru promovarea filmului „Thor: The Dark World”.
Ei au folosit fără să-și dea seama un poster realizat de fani pentru a promova la cinema acest film care va intra în curând și în cinematografele românești.
:format(webp):quality(100)/https%3A%2F%2Fwww.apropotv.ro%2Fwp-content%2Fuploads%2Fmedia%2F7088%2F11644437%2F5-thor3.jpg)
Posterul creat de fani
:format(webp):quality(100)/https%3A%2F%2Fwww.apropotv.ro%2Fwp-content%2Fuploads%2Fmedia%2F7088%2F11644437%2F2-thor2.jpg)
Posterul original
În plus, imaginea respectivă este ușor ofensatoare, având în vedere că îi expune pe Thor (Chris Hemsworth) și pe fratele său, Loki (Tom Hiddleston), într-o ipostază bizară, îmbrățișându-se ca un cuplu.
Posterul original de la Marvel îi înfățișează pe Thor și pe iubita lui, Jane (Natalie Portman), într-o poziție similară.
Greșeala a fost sesizată de un utilizator al site-ului Reddit, iar posterul fals al filmului „Thor: The Dark World” a devenit rapid viral, spre amuzamentul internauților.