Uragan pe autobahn

Apropo.ro / 09.03.2004, 14:23
Uragan pe autobahn
Ce au in comun rachetele V2, trenurile de mare viteza ICE si Seria 6 Coupe "aranjata" de catre AC Schnitzer? Nu prea multe in afara de un singur lucru: putere bruta si aspect de killer feroce. Cu un exemplar ACS6 prin imprejurimi, ar fi bine sa purtati vesta antiglont. Seria 6 Coupe este

Ce au in comun rachetele V2, trenurile de mare viteza ICE si Seria 6 Coupe „aranjata” de catre AC Schnitzer? Nu prea multe in afara de un singur lucru: putere bruta si aspect de killer feroce. Cu un exemplar ACS6 prin imprejurimi, ar fi bine sa purtati vesta antiglont.

Seria 6 Coupe este un BMW reusit. Ca design, tehnologie si experienta a condusului. Nu o spunem doar noi, ci si presa internationala. Cei de la AC Schnitzer au insa o alta parere, usor diferita. Sau radical diferita daca privim cel mai nou produs imaginat, ACS6. Plecand de la versiunea de serie 645 Ci, „vrajitorii” germani au obtinut un model cu totul diferit. Un fel de „lean, mean, driving machine.” Chiar daca numai la nivel estetic, fara a opera vreo modificare asupra motorului. Oricum, vreme mai este.

Astfel, AC Schnitzer s-a concentrat asupra accesoriilor stilistice, adaptand mai int ai jantele din aliaj pentru noul Seria 6 Coupe. Disponibile, asa cum ii sta bine oricarui top-model, in mai multe dimensiuni (19-21 toli) si forme (Type III, Type IV). Gama este completata de avangardistele jante cu 5 spite, centrul pentagonal si perforatiile exterioare completand imaginea agresiva a „rechinului.” Totodata, AC Schnitzer propune pentru ACS6 suspensie sport, garda la sol fiind coborata cu 25 mm. Tinuta de drum trebuie sa fie de exceptie, mai ales ca testarea suspensiei s-a facut atat pe autostrazi, cat si pe virajele neiertatoare ale circuitului Nurburgring. Mai exact Nordschleife, pentru cunoscatori.

Si tot pentru cei avizati, AC Schnitzer a schimbat „sensibil” look-ul exterior al Seriei 6. Nu prea ai multe de spus cand vezi imensa fanta duala de aerisire din parasocul anterior, pragurile laterale sau evacuarile cromate, de forma trapezoidala. Iar daca totusi mai poti articula vreun sunet, eleronul posterior „cu steroizi” va avea grija sa te puna din nou pe ganduri. In plus, cockpit-ul poate fi decorat cu insertii din aluminiu si fibra de carbon, fiind disponibil si pachetul „Exclusive Design” ce adauga un plus de rafinament interiorului. Cu ACS6, AC Schnitzer uimeste placut. Din nou. Pentru ca, asa cum spun oficialii companiei, „nimic nu este prea bun incat sa nu poata fi imbunatatit”.

Autoshow

Tags: