„Violetta Live” în România: Vedetele serialului „Violetta” concertează în 2 septembrie, pe Arena Națională

De: Carmen Ulian / 31.03.2015, 10:00
„Violetta Live” în România: Vedetele serialului „Violetta” concertează în 2 septembrie, pe Arena Națională
Dupa succesul extraordinar al serialului Disney Channel, Violetta, si ca urmare a popularitatii turneului international Violetta in Concert din 2013-2014, The Walt Disney Company anunta ca noul turneu international din 2015, Violetta Live, va ajunge in Bucuresti pe 2 septembrie 2015, la ora 19:30.
Biletele au fost puse in vanzare pentru publicul larg luni, 30 martie, la ora 12:00. DURATA  SPECTACOLULUI: 1 ora si 30 de minute, fara pauza
 
Artistii vor interpreta cele mai indragite melodii din sezoanele 1,2 si En Gira din sezonul 3 al serialului Violetta. Noul concert va include, de asemenea, o trupa de dansatori foarte energici, o formatie de cinci muzicieni, decoruri si lumini spectaculoase, coregrafie de mare impact, elemente tehnice impresionante si costume uimitoare.
 
BILETE SI PRETURI
 
Pretul biletelor incepe de la 135 RON. Biletele sunt disponibile online pe www.myticket.ro. Pentru mai multe informatii vizitati www.disney.ro/violetta-live.
 
Violetta Live va avea ca protagonisti vedetele din distributia originala a serialului, printre care Martina Stoessel, care interpreteaza rolul Violettei.  Alaturi de Martina, pe scena vor fi Jorge Blanco (Leon), Diego Dominguez (Diego), Facundo Gambande (Maxi), Mercedes Lambre (Ludmila), Candelaria Molfese (Camila), Samuel Nascimento (Broduey) si Alba Rico Navarro (Naty). Artistii vor interpreta cele mai indragite melodii din sezoanele 1 si 2, precum si En Gira din sezonul 3 al serialului Violetta. Noul concert va include, de asemenea, o trupa de noua dansatori foarte energici, o formatie de cinci muzicieni, decoruri si lumini spectaculoase, coregrafii de mare impact, elemente tehnice impresionante si costume uimitoare.

 
Cateva informatii interesante despre turneul Violetta Live 2015:
 
In timpul unui spectacol, artistii schimba peste 75 de costume:
 
– 13 costume pentru Martina Stoessel (Violetta)
 
– 50+ pentru restul actorilor
 
– 9 costume pentru dansatori
 
– 5 pentru muzicieni  
 
– 11 perechi de pantofi pentru Martina Stoessel (Violetta)
 
– In total, sunt folosite peste 70 de perechi de pantofi pentru actori, dansatori si muzicieni
 
– 10 camioane sunt utilizate pentru a calatori cu turneul in Europa
 
– Dureaza aproximativ 14 ore pentru a pregati spectacolul in fiecare locatie
 
– Pentru a demonta elementele tehnice dupa terminarea ultimului spectacol din fiecare oras sunt necesare, in medie, 5-6 ore
 
– Echipa va calatori peste 13.000 km intre 24 de orase din 9 tari in primavara anului 2015
 
– In cadrul turneului vor fi sustinute peste 107 spectacole in 38 de orase din 12 tari din Europa, in 2015
 
– Sistem HD LED de 240 m2 cu 3 ecrane LED curbate mobile
 
– Zboruri si efecte vizuale spectaculoase – zapada, 4.500 kg de confetti si 20.000 kg materiale pirotehnice vor fi utilizate in cadrul turneului, in perioada ianuarie-martie
 
– Peste 120 de persoane – protagonistii serialului, dansatori, muzicieni, echipa de productie a turneului –  calatoresc pentru a pune in scena fiecare spectacol programat.
 
Primul concert Violetta a fost pus in scena la Teatro Gran Rex, in Buenos Aires, in martie 2013. Denumit Violetta en Vivo, concertul a avut 77 de reprezentatii si a fost vizionat de peste 250.000 de persoane din Buenos Aires.Acesta a fost urmat de primul turneu Violetta in Concert, care a debutat in Asunción, Paraguay, in septembrie 2013, dupa care s-a mutat in Europa unde au fost sustinute 62 de spectacole in 15 orase din Spania, Italia si Franta. In total, turneul a vandut aproape un milion de bilete pentru peste 200 de concerte, in 12 tari. Turneul a fost urmat de lansarea filmului special care a inclus un spectacol live in intregime si le-a oferit fanilor sansa de a vedea ce se intampla in culisele unui turneu de concerte live. Noul concert Violetta Live va ajunge in Romania, in Bucuresti, in septembrie 2015.
 
Serialul Violetta s-a bucurat rapid de succes in toate pietele unde a fost lansat. Considerat prima „telenovela” pentru copii, serialul a atras telespectatorii cu povestea Violettei,  o tanara talentata care revine in orasul natal, Buenos Aires, dupa ce a trait cativa ani in Europa, si reuseste sa faca fata provocarilor si schimbarilor dramatice din viata de adolescenta, pe acorduri muzicale si in ritm de dans. Dublat in 15 limbi, Violetta a fost urmarit de peste 45 de milioane de persoane in perioada octombrie-decembrie 2014. Violetta s-a clasat pe locul #1, notorietate spontana, intre personajele preferate ale fetelor cu varsta cuprinsa intre 6 si 14 ani, in sudul Belgiei, Franta, Italia, Polonia si Spania.
 
 
Violetta a avut un succes imens si cu produsele personalizate, in diverse categorii precum articole de moda, produse pentru casa, papetarie, accesorii, cosmetice, jucarii, electronice, carti si reviste, inregistrand vanzari de peste 3 milioane de carti si un milion de jurnale numai in Europa, Orientul Mijlociu si Africa. Artistii din Violetta au obtinut numeroase discuri de platina, cu vanzari de peste 2 milioane de unitati in lumea intreaga.  
 
Violetta are peste 350 de milioane de vizualizari pe YouTube, la nivel global, inregistrand mai multe cautari pe YouTube decat Justin Bieber in Italia, Spania si Franta.
 
Charlie Coleman, VP Marketing pentru Violetta EMEA, The Walt Disney Company EMEA, a declarat:   „Desi Violetta a pornit ca un serial TV, a fost clar inca de la inceput ca are potential de a deveni o proprietate multi-platforma. Muzica si dansul au fost in centrul intregii povesti, iar prezenta protagonistilor din serial pe scena, in primul turneu de concerte live, a permis Disney sa aduca universul Violetta mai aproape de fani.  Ca urmare a reactiilor covarsitoare ale publicului, la concertele live din Spania, Italia si Franta, revenim cu Violetta Live,o noua experienta muzicala care le va oferi fanilor Violetta din Europa sansa de a vedea vedetele din serialul Violetta interpretand live melodiile lor preferate.”