“Vocea României” – surprize de proporţii la audiţii

De: Mioara Tronaru / 09.08.2011, 04:00
“Vocea României” – surprize de proporţii la audiţii
Săptămâna trecută, Studiourile MediaPro din Buftea au răsunat de vocile celor care au vrut să demonstreze că ei sunt “Vocea României”, show-ul care va începe în septembrie la PRO TV.

Filmarea
primei etape, cea a „audiţiilor pe nevăzute”, i-a ţinut pe
Loredana, Smiley, Marius Moga şi Horia Brenciu cu urechile larg
deschise.
Aflaţi cu spatele la scenă, cei patru au încercat să găsească cele
mai bune voci, 12 pentru fiecare antrenor, pe care să le aducă în
echipa lor şi să le pregătescă pentru etapele viitoare din
emisiunea „Vocea
României
„. Fără a le vedea faţa, fără a ţine cont de felul cum
arată, ce vârstă sau meserie au, cei patru au ales în final 48 de
voci care vor ajunge în următoarea etapa a show-ului „Vocea
României”. „Am auzit nişte voci foarte bune, dar unele au fost atât
de bune încât am ştiut din prima clipă că trebuie să apăs butonul
”, a declarat Smiley. Expresiile antrenorilor la
vederea concurenţilor au fost dintre cele mai diverse şi au
exprimat uimire, bucurie, entuziasm, surpriză. Etapa „audiţiilor pe
nevăzute” va deschide show-ul „Vocea României”, în septembrie, la
PRO TV. În cele cinci ediţii înregistrate, telespectatorii vor
asista la formarea echipelor pentru fiecare dintre cei patru
antrenori.

2 kilometri de leduri pentru platoul de la „Vocea României”
Show-ul care va începe în această toamnă la PRO TV
are un decor spectaculos. Timp de mai bine de o lună, o echipă de
aproape 100 de oameni a lucrat pentru amenajarea platoului în
cadrul Studiourilor MediaPro din Buftea. Platoul va avea o scenă de
sticlă luminată de leduri din interior, prima de acest gen din
România. Pentru amenajarea decorului au fost folosiţi în total 2
kilometri de leduri.
Noutatea adusă de noul decor sunt scaunele antrenorilor, care se
vor roti de fiecare dată când aceştia vor selecta un concurent
pentru echipa lor. Mecanismul de rotire şi funcţionare al acestora
a fost creat de echipa de la MediaProStudios.
De asemenea, în faza etapelor înregistrate, 500 de oameni au luat
parte la filmări, urmând ca, la etapele live ale emisiunii „Vocea
României”, publicul să numere 800 de oameni.