Vremea mutantilor

Apropo.ro / 29.08.2006, 13:06
Vremea mutantilor
China este o piata imensa din toate punctele de vedere, nefiind de mirare migrarea producatorilor din toata lumea catre meleagurile asiatice. Motivele sunt mai multe, dar cele principale ar fi mana de lucru foarte ieftina si ocazia constructorilor de a mai vinde modele trecute de prima

China este o piata imensa din toate punctele de vedere, nefiind de mirare migrarea producatorilor din toata lumea catre meleagurile asiatice. Motivele sunt mai multe, dar cele principale ar fi mana de lucru foarte ieftina si ocazia constructorilor de a mai vinde modele trecute de prima tinerete, ceea ce genereaza un surplus de profit, binevenit, pe seama unor platforme de mult amortizate.

Marea majoritate a companiilor auto care au fabrici in China si-au ales un partener local. Grupul PSA, de exempu, este aliat cu Dongfeng. Fructul recent al acestui mariaj este un mutant, denumit Citroën C2. De ce mutant?

Pai, pentru ca, pe platforma lui Peugeot 206 a fost „intins” ranjetul lui C4, ceea ce iti da impresia ca este un tuning realizat de un depedent de Citroën, dar care are interdictie de cumparare si a trebuit sa se descurce cu un 206Â…

Motorizarile vin de la omologul francez (1,2 si 1,4 litri – benzina), iar transmisia este automata cu patru trepte.

Vanzarile debuteaza in octombrie, dar din fericire C2-ul chinezesc va sta acasa.

Citeste mai mult in ProMotor

Tags: