“Bridgerton”, noul succes de casă al platformei Netflix

De: Ana Obretin / 05.01.2021, 12:26
“Bridgerton”, noul succes de casă al platformei Netflix

Seria “Bridgerton”, prima produsă de compania Shodaland pentru platforma de streaming Netflix, a avut parte de un debut regal. Gigantul de streaming preconizează că seria “Bridgerton” va ajunge în 63 de milioane de gospodării în primele 28 de zile de la debut, care a avut loc în ziua de Crăciun. Cu aceste cifre, se va situa pe poziția a cincea în topul seriilor originale Netflix din toate timpurile, susțin reprezentanții platformei de streaming. Serialul a ajuns, de asemenea, pe locul întâi în clasamentele Netflix în 76 de țări.

Netflix mai transmite că decembrie 2020 și perioada 25-31 decembrie au înregistrat cele mai mari audiențe pentru luna, respectiv săptămâna menționate, atât din punct de vedere al orelor de vizionare, cât și ca număr mediu de ore de vizionare per abonat. Totuși, Netflix nu își măsoară audiența așa cum fac rețelele tradiționale. Cifrele platformei se bazează pe numărul de abonați care au urmărit cel puțin două minute dintr-un conținut.

Cu toate acestea, seria s-a dovedit incontestabil populară încă de la început, obținând un rating de aprobare din partea criticilor de 92% pe platforma specializată Rotten Tomatoes. O veste bună pentru producătoarea americană Shonda Rhimes, cunoscută pentru hituri TV ca “Grey’s Anatomy”, “Scandal” și “How to Get Away With Murder”.

Show-ul este inspirat din seria de romane care îi au ca personaje principale pe membrii familiei Bridgerton, în Londra din perioada Regenței, scrisă de Julia Quinn. Daphne (Phoebe Dynevor), fiica cea mare a puternicei familii Bridgerton, debutează în societate, unde trebuie să își găsească un soț, pe o “piață” concurențială. Seria, care a făcut furori și cu numărul mare de scene sexuale, a fost lăudată pentru imagine și coloana sonoră.

Serialul “The Witcher” deține primul loc în topul audiențelor la debut al producțiilor originale Netflix, fiind urmărit în 76 de milioane de gospodării în primele 28 de zile. “La Casa de Papel” (65 de milioane), “Tiger King” (64 de milioane) și “The Queen’s Gambit” (62 de milioane) completează topul 5. 

CITEȘTE ȘI: Cele mai bune seriale care revin pe Netflix în 2021

FOTO: Profimedia