Dragoş Bucur şi Roxana Ciuhulescu, ambasadorii noului serial AXN „Cei bravi” – FOTO

De: Cristiana Trifu / 14.09.2018, 11:44
Dragoş Bucur şi Roxana Ciuhulescu, ambasadorii noului serial AXN „Cei bravi” - FOTO
Fanii serialelor de acţiune îşi pot testa curajul în provocarea lansată de AXN cu ocazia premierei „Cei bravi”, cea mai nouă producţie din grilă. Aceştia îşi pot pune abilităţile la încercare pe www.ceibravi.ro, pentru a rezolva probe care aduc premiile săptămânale, dar şi 10 locuri în bootcampul de inspiraţie militară.

În perioada 11 septembrie – 2 octombrie, fanii pot participa online la teste ce recreează atmosfera militară din serial. Probele cresc în dificultate de la o săptămână la alta şi, odată cu ele, şi valoarea premiilor: cinci kit-uri army (lanternă, cuţit şi binoclu) în prima săptămână, cinci boxe Sony în a doua săptămână şi trei telefoane Sony XZ2 Compact în a treia săptămână. Toţi cei care se înscriu pe site intră automat în extragere pentru cele 10 locuri din bootcampul AXN cu probe inspirate din pregătirea militară a actorilor. Bootcampul are loc între 4 şi 7 octombrie, lângă Sinaia, şi îmbină exerciţii fizice şi tactice cu probe de strategie şi de rezistenţă. Sub îndrumarea unui instructor militar, cei zece recruţi vor forma două echipe care vor trece printr-o misiune secretă, la fel ca eroii din “Cei bravi”. Prima echipă care va rezolva misiunea va fi desemnată câştigătoare; fiecare membru va primi o consolă PS 4 cu FIFA 19.

Probele online şi bootcampul fac parte din campania AXN de promovare a seriei „Cei bravi”, care va avea premieră în 18 septembrie şi va fi difuzată în fiecare marţi seara, de la ora 21:00, cu episoade duble. Serialul urmăreşte o echipă militară de elită care călătoreşte în cele mai periculoase locuri de pe planetă, în încercarea de a rezolva misiuni secrete.

Ambasadorii campaniei, Dragoş Bucur, actor şi regizor, şi Roxana Ciuhulescu, prezentator TV şi blogger, au vorbit despre serial şi despre campanie în cadrul evenimentului de lansare, unde jurnaliştii au avut parte de o vizionare privată.  În cadrul evenimentului, Jeep Wrangler a fost prezentată ca fiind maşina oficială a celor bravi. Acţiunea din bootcampul AXN va putea fi urmărită pe pagina oficială de Facebook AXN România – https://www.facebook.com/AXN.Romania – şi Instagram – https://www.instagram.com/axn.romania/.
Trailerul serialului “Cei Bravi” poate fi urmărit aici:  https://www.youtube.com/watch?v=YwpSHRJV82Y
Regulamentul complet al competiţiei este disponibil pe www.ceibravi.ro.

Despre bootcampul AXN 4-7 octombrie, zona Sinaia

• Bootcamp inspirat din pregătirea militară a forţelor speciale din Cei Bravi
• Două echipe de câte 10 participanţi, extraşi în urma înscrierii la probele de pe www.ceibravi.ro
• Sesiunile de pregătire sunt asigurate de Florin Nan, instructor cu experienţă în organizarea programelor de instruire intensivă
• Bootcampul constă în sesiuni de instruire fizică (funcţionale, de alpinism, de testare a agilităţii) şi strategică (de orientare, de reacţie în situaţii-limită)
• Ambasadorii campaniei, Dragoş Bucur, actor şi regizor, şi Roxana Ciuhulescu, prezentator TV şi blogger, vor asista echipele în cadrul bootcampului
• După sesiunile de instruire, cele două echipe vor primi o misiune specială, pentru a pune în practică abilităţile dobândite în bootcamp
• Prima echipă care rezolvă misiunea este desemnată câştigătoare
• Premii: câte o consolă PS 4 cu FIFA 19, pentru fiecare membru al echipei câştigătoare