Ducesa Kate, cea mai influentă personalitate în modă a anului

De: Ana Obretin / 04.01.2021, 12:42
Ducesa Kate, cea mai influentă personalitate în modă a anului

Ducesa Kate, soția prințului William al Marii Britanii, a fost desemnată cea mai influentă personalitate în modă a anului. Cumnata sa, fosta actriță americană Meghan Markle, care s-a căsătorit cu prințul Harry în 2018, a ocupat poziția a treia într-un top al celor mai mari influenceri în modă din regat, potrivit Daily Mail. 

După “Megxit”, soția prințului William și-a sporit angajamentele publice, iar acest lucru a contribuit la creșterea popularității sale.

Poziția a doua în clasament este ocupată de gazda emisiunii “This Morning” de pe postul ITV, Holly Willoughby. 

Acest clasament este rezultatul analizei cifrelor furnizate de platforma comercială lovethesales.com, care a avut în vedere impactul aparițiilor publice ale celebrităților asupra căutărilor pe internet și a achizițiilor de îmbrăcăminte. 

 

După ce ducesa Kate a apărut în public cu o simplă rochie cu imprimeu floral de la Faithfull The Brand, căutările pentru această ținută au crescut cu 112%. Rochia atât de populară a costat aproape 200 de euro, o sumă care nu este prohibitivă, ceea ce place publicului.

În ceea ce o privește pe Meghan, plecarea din familia regală și distanțarea socială nu i-au permis să iasă în evidență în ultimul an. Ținutele mai puțin inspirate purtate în această perioadă au influențat negativ căutările fanilor. 

Topul 5 este completat de cântărețul Harry Styles și de personajul lui Lily Collins din populara serie Netflix “Emily in Paris”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @harrystyles

Harry Styles a avut un an “nebun” în modă, de la apariția în prestigioasa revistă Vogue. într-o rochie Gucci, până la crearea unei tendințe virale pe TikTok cu cardiganul său JW Anderson. Starul One Direction a fost prima vedetă masculină care a apărut pe coperta Vogue SUA de la înființarea publicației, în urmă cu 127 de ani. 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Emily In Paris (@emilyinparis)

“Emily in Paris” a fost comparat cu serialul “Sex and the City” la lansarea, în toamna anului trecut, pe platforma Netflix, iar fanii au fost atrași și de ținutele personajului interpretat de Lily Collins, rochii negre, paltoane de designer, berete și multe fuste mini. Astfel, de exemplu, căutările pentru pălării de pescar și berete au crescut cu 41%, respectiv 32%.

CITEȘTE ȘI: Meghan și prințul Harry: Dragostea mereu învinge

FOTO: Profimedia