Netflix a pierdut aproape 1 milion de abonați în al doilea trimestru al anului, dar prevede o revenire

20 07. 2022, 12:17
This handout image Courtesy of Netflix shows a scene of South Korea's "Squid Game" Season one. A dystopian vision of a polarised society, Netflix smash hit "Squid Game" blends a tight plot, social allegory and uncompromising violence to create the latest South Korean cultural phenomenon to go global. It features South Korea's most marginalised, including the deeply in debt, a migrant worker and a North Korean defector, competing in traditional children's games for the chance to win 45.6 billion won ($38 million) in mysterious circumstances. And losing players are killed.,Image: 637108156, License: Rights-managed, Restrictions: RESTRICTED TO EDITORIAL USE - MANDATORY CREDIT "AFP PHOTO / NETFLIX / YOUNGKYU PARK " - NO MARKETING - NO ADVERTISING CAMPAIGNS - DISTRIBUTED AS A SERVICE TO CLIENTS, *** HANDOUT image or SOCIAL MEDIA IMAGE or FILMSTILL for EDITORIAL USE ONLY! * Please note: Fees charged by Profimedia are for the Profimedia's services only, and do not, nor are they intended to, convey to the user any ownership of Copyright or License in the material. Profimedia does not claim any ownership including but not limited to Copyright or License in the attached material. By publishing this material you (the user) expressly agree to indemnify and to hold Profimedia and its directors, shareholders and employees harmless from any loss, claims, damages, demands, expenses (including legal fees), or any causes of action or allegation against Profimedia arising out of or connected in any way with publication of the material. Profimedia does not claim any copyright or license in the attached materials. Any downloading fees charged by Profimedia are for Profimedia's services only. * Handling Fee Only ***, Model Release: no, Credit line: Profimedia

Gigantul de streaming Netflix a anunțat marți că a pierdut 970.000 de abonați în al doilea trimestru al anului, în loc de cele două milioane la care se aștepta. Compania a indicat că se așteaptă să recâștige mai mulți abonați în această vară.

Serviciul de streaming, care are în prezent 220,67 milioane de abonamente vândute în întreaga lume, a anunțat, în aprilie, că a pierdut abonați pentru prima dată într-un deceniu, în primul trimestru.

CITEȘTE ȘI: Sezonul 4 „Stranger Things”, al doilea titlu Netflix care a acumulat peste 1 miliard de ore de vizionare

Grupul californian a publicat o cifră de afaceri de 7,97 de miliarde de dolari pentru perioada aprilie-iunie, un rezultat mai mic decât cel previzionat, pe care le-a pus în special pe seama unui curs de schimb nefavorabil. Pe de altă parte, a realizat un profit net de 1,44 miliarde de dolari, un rezultat mai bun decât cel așteptat. De asemenea, Netflix spune că intenționează să recâștige un milion de abonați în trimestrul al treilea, ajungând astfel la 221,67 milioane de plătitori, o cifră încă sub cea de la sfârșitul anului 2021, potrivit Variety.

Un lider în domeniu, Netflix contează, fără îndoială, pentru a realiza acest lucru, pe succesul celui de-al patrulea sezon al serialului „Stranger Things”, care tocmai s-a încheiat, și pe lansarea iminentă a „The Grey Man”, un film al fraților Russo, regizorii „Avengers: Endgame”.

Și în timp ce veniturile sale continuă să crească, partea sa din piața serviciului de video on demand cu abonament se micșorează, potrivit eMarketer. „Se confruntă cu saturația pieței”, notează Ross Benes, analist eMarketer. „Vor continua să testeze diferite pârghii, cum ar fi publicitatea, jocurile video și restricțiile privind partajarea parolelor, pentru a-și îmbunătăți veniturile”. Sefii platformei și-au anunțat într-adevăr, în aprilie, intenția de a oferi o formulă de abonament mai ieftină, dar cu publicitate, după ani în care au refuzat această soluție mai puțin „prestigioasă”.

Abonament nou pentru Netflix

Compania a clarificat, săptămâna trecută, că noul abonament va fi adăugat celor trei opțiuni deja disponibile. Microsoft va fi responsabil pentru proiectarea și gestionarea platformei pentru agenții de publicitate care doresc să difuzeze reclame pe serviciul de streaming. 

CITEȘTE ȘI: Un serial spinoff „Stranger Things”, în lucru la Netflix, confirmă Matt și Ross Duffer

Foto: Profimedia Images