Pro TV, lider de audiență marți seară, cu 1,3 milioane de telespectatori

De: Ana Obretin / 22.09.2021, 13:25
Pro TV, lider de audiență marți seară, cu 1,3 milioane de telespectatori

Pro TV a fost lider de audiență marți seară, peste 1,3 milioane de români urmărind serialul „Las Fierbinți” și reality show-ul „Căsătoriți pe nevăzute„.

Astfel, televiziunea a fost lider de audiență în intervalul 20.28 – 23.30, în rândul publicului național, cu vârstă cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD. În medie, a înregistrat 7,8 puncte de rating și 23,7% share, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6,3 puncte de rating și 19,3% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, Pro TV a avut o medie de 6,8 puncte de audiență și 22,6% share. La nivel național, în medie, peste 1,3 milioane de românii au ales Pro TV, potrivit unui comunicat remis Apropo de televiziune.

„Las Fierbinți” a fost aseară lider incontestabil de audiență pe toate categoriile de public. Serialul a înregistrat 11,4 puncte de rating și 32,9% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5,9 puncte de rating și 17% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 20.28 – 21.28, Pro TV a condus topul televiziunilor cu 9,2 puncte de audiență și 30,5% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 6,3 puncte de rating și 21,1% share. La nivel național, peste 2 milioane de oameni se uitau la serial, iar în minutul de maximă audiență, de la 21.03, peste 2,3 de români urmăreau „Las Fierbinți”.

Serialul „Las Fierbinți” continuă joi, de la 20.30, iar ce se va întâmpla la „Căsătoriți pe nevăzute” spectatorii vor afla marțea viitoare, de la 21.30.

Noile sezoane „Las Fierbinți” și „Căsătoriți pe nevăzute” sunt disponibile online și pe voyo.ro.

CITEȘTE ȘI: Un nou sezon „Visuri la cheie” debutează miercuri seară la Pro TV

Foto: Pro TV