Show-ul „Căsătoriți pe nevăzute” de la Pro TV a fost lider de audiență

De: Ana Obretin / 15.09.2021, 14:39
Show-ul „Căsătoriți pe nevăzute” de la Pro TV a fost lider de audiență

Show-ul „Căsătoriți pe nevăzute” de la Pro TV, un curajos experiment social, a fost lider de audiență marți seară.

Reality show-ul a înregistrat 6,1 puncte de audiență și 21,8% cotă de piață, pe segmentul de public format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4,1 puncte și 14,7% share. La nivelului publicului național 21 – 54, grade Esomar ABCD, Pro TV a înregistrat 7 puncte de rating și 22,3% share, iar televiziunea de pe locul al doilea, 4,9 puncte de audiență și 15,7 cotă de piață, potrivit unui comunicat remis Apropo.

Oana Nicolau, Mircea Iliescu, Victor Toriani și Taher Sonu au format marți seară un nou cuplu în emisiunea „Căsătoriți pe nevăzute”: un business manager de succes a întâlnit în fața ofițerului de stare civilă o jurnalistă cu o carieră în plină ascensiune, iar cei doi au primit verdictul care a arătat o compatibilitate crescută pentru a forma o pereche.

Pregătirile pentru nuntă sunt în desfășurare și pentru Cristina și Georges, cuplul format săptămâna trecută de cei patru experți. Copleșiți de emoții, cei doi au trecut prin tot felul de situații tensionate, au ales ținutele pentru marele eveniment, muzica, iar Georges a avut de înfruntat reacția părinților miresei atunci când l-au văzut pentru prima dată. Dacă va ajunge Cristina la propria nuntă, dar și cum va reacționa atunci când va realiza că totul e real, spectatorii pot vedea săptămâna viitoare, într-o nouă ediție „Căsătoriți pe nevăzute”.

CITEȘTE ȘI: Prima ediție „Masked Singer România”, de la Pro TV, a fost lider absolut de audiență

PRO TV a anunțat recalibrarea publicului țintă: targetul comercial urmând să fie Național 21 – 54

Foto: Pro Tv